Gå til innhold

Jeg hater

Anbefalte innlegg

Skrevet

spysyke!!!!! Og kan noen fortelle meg hvorfor ungene oftest får det midt på natten? Og hvorfor de ikke varsler om det för de står ved siden av sengen min og spyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse sympati sendes din vei. Og god bedring til spyer'n.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sympatiklem herfra også :)

Skrevet

Takk! Spyeren har sluttet å spy og ligger nå som et slakt på sofaen, men har der selskap av sin söster som vips! hadde 40 i feber. Jeg ser konturene av en kjekk helg ;-)

Skrevet

Takk! Spyeren har sluttet å spy og ligger nå som et slakt på sofaen, men har der selskap av sin söster som vips! hadde 40 i feber. Jeg ser konturene av en kjekk helg ;-)

Sender all min sympati til deg.. Har akkurat vært gjennom en helvetes uke med all mulig sykdom man kan tenke seg, er noe dritt!

God bedring til de små. Håper de blir fort frisk:)

Skrevet

spysyke!!!!! Og kan noen fortelle meg hvorfor ungene oftest får det midt på natten? Og hvorfor de ikke varsler om det för de står ved siden av sengen min og spyr?

Varsling hadde vært veldig fint ;) Sist vi hadde det her tok pappan opp en litt sutrete unge, som takket med å spy han nedover ryggen. Glad det ikke var jeg som tok han opp da.hihi. Ellers er det ikke mye annet å gjøre enn å sende over sympati og medfølelse. Spysjuka er helt jævlig.
Gjest Anybody
Skrevet

Masse symp! Her har vi aldri hatt noe spy, men slipper neppe unna.. Så kommer vel kronisk nå snart fremover.. Ringte forresten fra barnehagen nå å meldte om spy, men det var på grunn av mageknip g heller ille jeg som må forholde meg til.. Hun skal til mormo og je skal på helgetur. Så slapp unna denne gangen også!!

Masse symp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...