Gå til innhold

Biter negler :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en alder av 35 biter jeg fortsatt negler :( nå er det nok!! Men trenger råd... Hva er ditt beste tips?

Anonym poster: 841f5749ad5bf697e60099c65b5d2d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve gelé-neglelakk? Neglene blir steinharde og sååå shiny&pene at du ikke har hjerte til å bite på dem :-)

Skrevet

Hva med å prøve gelé-neglelakk? Neglene blir steinharde og sååå shiny&pene at du ikke har hjerte til å bite på dem :-)

Det har jeg ikke hørt om engang, hørtes spennende ut :) hvor kjøper jg det ? Vita osv?

Skrevet

Du kan enten få gjort det i salong (lakken holder i opp mot tre uker) eller kjøpe sett fra Depend som du kan bruke hjemme (de fører det bl.a. på Cubus). Lakken fungerer som vanlig neglelakk m/ underlakk og topcoat. Det som skiller den fra vanlig lakk er at den herdes under en liten UV-lampe og at man bruker en før/etterbehandlingsrens. Man trenger også en egen neglelakkfjerner. Jeg har eget sett og er helfrelst!! Sparer masse tid og neglene ser smashing ut :)

Skrevet

Prøvd go'negl de selger det på apoteket. Smaker så vondt at jeg slutta etter to dager :)

Anonym poster: e978197debc21fe75745185dfb280f43

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Få støpt på negler i en neglesalong(?), de sitter på i flere uker og når de faller av har neglene dine fått litt lengde på seg. Da kan du gjøre som en over her sier legge gelelakk på de, slik at du ikke har hjerte til å bite.

Skrevet

Prøvd go'negl de selger det på apoteket. Smaker så vondt at jeg slutta etter to dager :)

Anonym poster: e978197debc21fe75745185dfb280f43

Har prøvd, skulle ønska det var like effektivt for meg :/

Skrevet

Få støpt på negler i en neglesalong(?), de sitter på i flere uker og når de faller av har neglene dine fått litt lengde på seg. Da kan du gjøre som en over her sier legge gelelakk på de, slik at du ikke har hjerte til å bite.

Har tenkt tanken, men vil klare det "alene". For bruker jeg mange hundre på negler, så biter jeg likevel det lille som har kommet etter at neglene faller av, kjenner meg selv såpass godt :P prøver heller med neglelakk(gelelakk) fra start, og prøver å få litt mer selvkontroll :P

Skrevet

Jeg var helt notorisk med å bite neglene mine. Fingrene mine var helt kjøttkake pga det. Det så skikkelig ille ut. Jeg prøvde det meste og det fylket dårlig eller bare kortvarig. Så jeg fikk hjelp på jobb. Jeg fikk tatt bakterieprøver av det som var under neglene. Der var det alt mulig for å si det sånn. Så hver gang jeg stappet fingeren i munnen så kom tanken på disse bakteriene og hva de fører til. For meg var tanken på pmgangssyke og andres avføring osv under neglene en effektiv stopper. Har ikke bitt negler siden den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...