Studine mevik Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Jo for det er jo logisk at jeg var trøtt for flere timer siden og lett kunne sovnet på sofaen, men ei lita frøken hadde andre planer. Med feber oog vanskeligheter med å sovne så har hun holdt det gående til omtrent nå. Gubben som ikke har sovet noe særlig på flere dager purker på sofaen og jeg som helst burde sovet litt før jobben kaller 7 i morra tidlig med saging av koteletter og diverse annet.
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Lager ikke skjæring av koteletter sånne fine zzzzzzzzzzz-lyder?
Studine mevik Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2013 Ikke helt zzzzzzzzz, mer slitsom iiiiiiii hver gang den skjærer gjennom bein. Ikke akkurat en lyd man sovner lett til
Gjest sug lut Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Ikke helt zzzzzzzzz, mer slitsom iiiiiiii hver gang den skjærer gjennom bein. Ikke akkurat en lyd man sovner lett til Det er kanskje en fordel... ellers måtte man innføre åtte timers søvnpålegg for å få operere denslags maskineri. Du vil jo ikke komme ut minus en arm, lizzom.
Studine mevik Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2013 Nei, men det hender vel at folk kommer ut med littt kortere fingre
Gjest sug lut Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Men man vil jo ikke ha langfingrete kolleger, tross alt.
Iiiiik Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Hvorfor sover ikke jeg nå? Fordi jeg alltid melder meg til å være med på et eller annet. Nå organiserer jeg både 8. klassefest, kakelotteri og cuppåmeldinger for to fotballag. Kanskje en idé å stole på at andre også fikser ting...
Gjest sug lut Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Iiiik, det er det du har førtiåra til: å begynne å si nei noen steder.
Iiiiik Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Ja, det var det da... Jeg øver meg altså, men jeg liker jo å være med også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå