sunny81 Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Vi er 5 søk,er på utkikk etter noe som ikke er altfor dyrt i sommer,noen som har noen gode erfaringer?
power puff Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Hamresanden camping Greie priser og barnevennlig.
mamma i november!(2005) Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Om du ikke er avhengig av å bo midt i kr sand ville jeg kikket rundt utenfor... mye å spare å med nye 18 er det bare en svipptur hen
Tina-30 Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Vi skal leie hytte på Finn.Søker på områder rundt og i kr.sand. Ikke veldig dyrt.
har jente og gutt og ny spire Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 åros camping.ligger bittelitt utenfor kr.sand trur eg.utruleg kjekt for barna..ei nydelig strand,masse leikeapparat på stranda..som ei kjempe svær skute,dissestativ og masse masse anna..Det er og to oppvarma basseng på campingen..anbefaler den plassen på det sterkeste..eg kjenner folk som har vært der og på hamresanden og alle er enige..Åros er kjekkest for barna
M og gutta Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Skottevik er også fin. Ca to mil fra parken. På grensa til Lillesand. Her er det strand, basseng, hoppepute ++
Nerama Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Vi lå på ei skole, var rom med kjøkkenkrok og bad! Frokost inkl. Kosta så å si ingenting... Men jeg husker jo ikke navnet i farta, var noe på A......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå