Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Min svigerinne spurte om det var greit at hun tok med guttungen på 4 på kino på lørdag. Jeg sa selvfølgelig ja. I dag ringte hun ham og de snakket på telefonen. På svarene han kom med forsto jeg at hun fortalte ham at ETTER kinoen skulle de innom en venninne av henne på middag. Hun ber ikke om å få snakke med meg i det hele tatt, bare legger på når de er ferdige. Burde hun ikke ha spurt meg om dette var ok først? Blir jo liksom et par timer til da... Anonym poster: 9b6567bf9a3b0e9f72b4a225ca8ec9dc
humlesurr Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Og de timene kan jo du liksom bruke på aktiviteter du ellers ikke ville hatt muligheter til. Liksom.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Hadde blitt litt irritert. Mest fordi man ikke lager avtaler med små barn uten å snakke med foreldrene først
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Herrefred. Alt man skal bli irritert for??? Anonym poster: f3129175d54a05d702e5a55973b5489b
LivetErEnLek Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Hadde ikke blitt irritert nei. Hadde jeg hatt egne planer med gutten, hadde jeg bare ringt henne opp igjen og sagt at det desverre ikke passer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Jeg tenker at når jeg har sagt ja til å låne bort barna en ettermiddag, så må dem gjerne ha dem så lenge dem selv orker. Synes det er litt rart at hun kun snakker med 4-åringen om det ja, men kanskje hun ville høre med ham om det var noe han ønsket? Jeg pleier ikke å lage andre planer om jeg vet barna skal på kino med andre, for jeg vet at det gjerne blir litt leking eller at tiden etter kinoen ofte blir brukt til andre ting før barna kommer hjem igjen Nyt heller tiden, og gled deg over litt alenetid! Dra å kjøp deg ansiktsmaske, og gjør deg klar til en ettermiddag med litt fri! La huset flyte og tenk kun på deg selv de timene! Anonym poster: a0151f2342c167a53f42027530d9e299
Gjest Anybody Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Kommer an på klokkeslett om eg ville blitt irritert eller glad. Irritert ville jeg vel ikke blitt, men heller forundret o det var ferdig sent om hun da ikke visste barnet la seg innenfor en viss tid. Hadde set vært før leggetid hadde jeg smilt bredt og bakt mer
Gjest Gullguttene Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Mest antakelig hadde jeg blitt glad for litt ekstra barnefri, dersom jeg ikke hadde hatt planer med barnet selv. Men enig i at man avtaler med foreldrene, ikke barna.
Februargullet2013 Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Hadde ikke blitt det, hadde synes det hadde vert koslig
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Kommer helt an på klokkeslett! For min del kunne hun vært borte hele dagen, men ville blitt irritert dersom hun ble levert tilbake etter klokken 20.00 på kvelden utenat det var avklart med meg!! Det er noe som heter rutiner :-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 Jeg hadde bare blitt glad jeg, for at hun ville tilbringe tid med barnebarnet sitt.Herregud så pirkete dere er Anonym poster: c5277ac3404ca689ad81dc5d1b1350e8
humlesurr Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Jeg hadde bare blitt glad jeg, for at hun ville tilbringe tid med barnebarnet sitt.Herregud så pirkete dere er Anonym poster: c5277ac3404ca689ad81dc5d1b1350e8 Nevø
Synne 2007<32012 Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Ser ikke problemer jeg heller:-)
It's all about me Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Irritert nei, langt ifra. Jeg hadde derimot jubla over enda lenger barnefri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå