Gå til innhold

Pimper du deg opp for mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller driter du i utseendet ditt etter at du var funnet deg en mann?

Anonym poster: 6be20384d6167775ad632ecff78f46a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jada. Noen få ganger i måneden drar jeg pimpstenen frem. Må jo det. ;)

Jeg pynter meg etter dagsform, og det gjør jeg like mye for.meg selv som for han.

Anonym poster: 97ccb9b8d9063cf0cec8aa16435466c0

Skrevet

Uff nei, nå i permisjonstiden går jeg rundt som en zombie med slitte joggebukser og håret til alle kanter. Føler meg ikke lekker akkurat. Skjønner godt at vi har sex max 1 gang i mnd.

Men jeg driter ikke i utseendet, jeg bare oooorker ikke!

Anonym poster: e78227a86b5eaa3bdb4b4f5d1c6ae766

Skrevet

Vil jo gjerne se fin ut for mannen min, så jeg pynter meg støtt og stadig :)

Skrevet

Pynter og pynter, jeg "pleier" meg selv slik jeg alltid har gjort;

- dusjer jevnlig og sørger for å lukte ok

- shaver strategisk utvalgte steder

- har rene, hele klær på, klær som ser ok ut og ikke bare daffeklær

- grer håret

- tar vare på huden min

- sminker meg hver dag- iallefall nesten. Farger vipper og bryn og har på selvbruning slik at jeg kan gå uten sminke uten å se helt syk ut også.

Men jeg går nå ikke i festklær eller- sminke til vanlig, og om jeg er syk og dårlig en dag gjør det ikke noe at han ser meg i redusert tilstand. Men jeg foretrekker å se noenlunde ok ut, også for min egen del.

Jeg ville ikke blitt så veldig glad om mannen droppa personlig hygiene og gikk i skitne og hullete klær feks, jeg synes det er greit at man tar vare på seg selv.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Sminker meg og steller håret hver dag. Liker å føle meg fresh :)

Skrevet

Dusjer, pusser tenner, sminker meg, fikser håret og slenger på litt juggel hver dag. Barberer meg annen hver dag og tar på meg noe annet enn husmortøyet mitt av og til. For meg er det viktig å være velstelt, selv den tiden vi hadde kolikkbaby prioriterte jeg det etter søvn. Tar ikke så lang tid syns jeg. Men mannen min liker meg godt naturell også, med hestehale, bomullstights/stillongs og en kjedelig genser.

Skrevet

I hverdagen er jeg ren og blid, men til fest og på en del jobbting er jeg ( i tillegg til å være ren og blid ;-)) stæsja og vakker.... mannen min elsker at jeg pynter meg :-)

Skrevet

Pimpe opp? Er ikke det litt harry å si? ;-)

Uansett ... jeg elsker å pynte meg og kjæresten elsker at jeg pynter meg for ham; kjoler, høyhelte sko, neglelakk, pent nattøy og undertøy etc. Jeg er ekstra nøye med egenpleie nå som jeg er gravid og håper at jeg har overskudd til det når vi får småfolk i huset. Bruker bare "kosebukse" / pysj om jeg er alene hjemme *knis*

Så ja ... msn kan vel si at jeg "pimper meg opp" for mannen min :-)

Skrevet

Er fin hver dag,men det er ikke noe han legger merke til overhode...

Anonym poster: c34eba3c98cec39ebaa007031e1937e6

Skrevet

Mascara og litt dill+ ok klær (selv om joggebukse om kvelden er deilig) har jeg hver dag. Liker å se ok ut både for min egen del og mannens. Men er syk for tiden så igår kveld da vi pusset tennene, måtte jeg le. Poser under øynene og usedvanlig bustete hår...lyst på meg nå, spurte jeg mannen min. Du er deilig uansett, svarte han. For en go mann jeg har!!

Skrevet

Jeg er alvorlig syk, gravid i 3. trimester, full jobb, vara i idrettsklubben til ungen med alt det innebærer, pluss at begge ungene har en aktivitet til en gang i uka hele året. Jeg tar også mesteparten av husarbeidet. Dritsliten, og føler at mannen burde ha hjulpet mer. Likevel pyntet jeg meg både før og etter jeg ble gravid, uten at han la noe som helst merke til det, kommenterte det eller at det førte til mer sex enn det vi har til vanlig (ca 1 gang hver 2.-3. mnd fordi HAN ikke vil). Så nå driter jeg i det. Ikke noe vits i å pynte seg for mannen når man ikke orker annet enn å sitte i sofaen etter alle endte gjøremål, og han legger ingen merke til sexy undertøy, sminke, forsøk på forføring osv. Ingen motivasjon for det.

Anonym poster: 1c995fc37a04a2426121ce29625a685c

Skrevet

Jeg driter i utseendet mitt, og det gjorde jeg før jeg fikk mann også. :P

Anonym poster: 19a671ce76148ee44a450304f10fa2b3

Skrevet

Jeg prøver så sinnsykt å være fin i hverdagen. Men jeg føler meg grå grå grå. Fatter ikke hvorfor jeg har mista sminke skillsa. Har gått opp en del i vekt, men det er jo fan ikke en unnskyldning for å ikke prøve å se bra ut.

Nå må jeg gå for jeg skal sminke meg før jeg skal på forelsning.

Anonym poster: 1789000f5e52aa1c2b2028a4ccbab4c9

Skrevet

Innimellom "pimper" jeg meg opp ja, selvsagt når vi skal ut etc, men av og til bare fordi også. Men er jeg syk eller noe, så tåler han fint at jeg er hoven, rødmussete, bustete etc. Synes det er godt når man er trygge nok på hverandre til det, men har respekt nok til å gidde å ta vare på seg selv også i hverdagen.

Anonym poster: 7893068522e5893ea3aa373369d67291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...