Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Skulle egentlig ta medisinsk abort idag, men klarte ikke å gjennomføre det delvis pga av en del ting jeg har lest på nettet om hvor vondt det gjør uansett hvor tidlig du er. Har tidligere hatt MA og gikk igjennom en traumatisk opplevelse da medisinsk abort virket, mistet mye blod måtte få blodoverføring og endte opp med utskraping etter flere timer med intense rieer og mye blod og pressing av rester. Er i 5 uke nå, fikk time på mandag og valgte å være våken under prosessen men få beroligende. Så nå håper jeg at jeg slipper mye smerter osv.. Anonym poster: a2c06630bb7a099043e4d37ed696fa74
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Svake menssmerter i en dag eller to Anonym poster: 45a29190e82e7e86f8605d5b88f7b899
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jeg vet ikke om kir abort, men jeg er enig med deg. Jeg ville ikke tatt med. abort igjen. Jeg kastet opp av smertene og måtte få en sprøyte i baken siden smertestillende kom opp, så hvis du er redd for smertene har du nok tatt rikitg valg. Anonym poster: 3b95e6991cec9556b4fc549fde793d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå