Gå til innhold

Er litt bekymret for jenta mi... Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget at jenta mi på 20 mnd har flere hovne lymfeknuter på halsen. Man kjenner flere av de veldig godt. Hun er ellers frisk og rask.

Men, bør dette undersøkes av lege?

Anonym poster: 33daaba8bdbd812f50d904ff9cc840de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok forhørt meg med lege.

Skrevet

Ring legevakten :) de kan gi deg gode råd,så slipper du og være beskymret :) de vet jo best :) og du får bedre råd der enn her

Skrevet

Det har begge mine hatt. :) Jeg var også bekymret og snakket med lege, men det var ingenting galt. Tror bare de lett ble "aktivert" når de var små, og at de kunne hatt en lett virusinfeksjon eller noe slikt uten at vi merka så mye til det. Du kan høre med legen, men tror ikke det er noe å bekymre seg for altså! :)

Skrevet

Jeg ringer nok ikke legevakt pga dette. Ringer nok fastlegen i morgen.

I mellomtider syns jeg det er helt greit å spørre om råd her.

Hi

Skrevet

Det eneste jeg kan si er at jenta mi alltid har flere hovne lymfeknuter på halsen og bak ørene. Jeg har vel latt hver eneste lege kjenne på de hver eneste gang hun har vært hos legen, og alle sier at de ikke er farlige. Har vært to ganger hos øre nese hals.

Var jeg deg ville jeg absolutt sjekket de ut altså, men kanskje mitt svar gav deg en liten ro:)

Skrevet

Jeg husker eldstemann også hadde slike som ble undersøkt, men alt var i orden. Har googlet litt, og ser det er veldig vanlig hos barn. Men, blir bittelitt bekymret likevel.

Hi

Skrevet

Ring legevakten smile.png de kan gi deg gode råd,så slipper du og være beskymret smile.png de vet jo best smile.png og du får bedre råd der enn her

OMG!

Anonym poster: a3cdccc0a7ce1bea4d663899bddef4e6

Skrevet

Lus?

Anonym poster: 1dfccd3722deec05984308341be4f050

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ring legevakten smile.png de kan gi deg gode råd,så slipper du og være beskymret smile.png de vet jo best smile.png og du får bedre råd der enn her

Beskymret?

Au da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...