Gå til innhold

Du vet du er småbarnsmor når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tannpuss og en kjapp dusj går under kategorien velvære og egenpleie :P

Anonym poster: 1d32eeff683b6d374491f199c537ffbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....når du vugger på handlevogna.

Skrevet

Når alle de nederste kjøkkenskuffene er åpne og tømte når du kommer fra en lite tur på do.

Skrevet

Når buksene blir slitt på knærne og ikke på rompa, fordi du stadig kyper rund på golvet for leke, plukke kjessmuler, vaske kliss. For sitte har man ikke tid til.

Anonym poster: e00edd1e877552968e9b3a120140c652

Skrevet

Når man sitter ekstra lenge på do bare for å få litt alenetid

Man sover 2-3 timer i døgnet

Den ene gangen i året man kommer seg ut på byen så har man fortsatt veska full av smokker,småbiler og våtservietter.

Når man skal shoppe litt til seg selv men kommer hjem med 4-5 poser med tøy og ingenting av det er til deg selv.

Skrevet

... Når du er så glad for å ha fått tid til å sminke deg, for å så komme på at du har glemt å ta bort overflødig mascara på øyelokket.. -3timer etterpå....

Anonym poster: e27ebe1a71f489aa2a1283f513c99f03

Skrevet

...når selv rene klær har flekker....

Skrevet

Når du ENDELIG får en kveld ute med venninner, og det eneste du tenker på er barna hjemme..

Skrevet

....når du vugger på handlevogna.

Kjenner til den ja :-)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja, det med flekker har jo bare... skutt!! :P

Skrevet

du går og nynner barnesanger og melodier fra barneprogrammer, snubler i småleker som ligger her og der og du har et stort fjell av skittentøyvask som nesten fører til at du må utstyres m klatreutstyr og dykkermaske

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Når du bare skal finne noe i veska når du er på jobbdag drar opp smokk, leke og bleie før du finner det du skal.

Skrevet

herregud.. jeg ler rævva av meg her..

kjenner til det med handlevogna :P

og egenpleien for den del!

jeg begynner automatisk og bysse om jeg hører barnegråt! :)

Skrevet

Når du endelig skal sette seg på sofaen, så setter du deg rett på et leketøy. Når ting blir funnet på de merkeligste steder, slik som etter nyttår en gang... Jeg skulle ta et skippertak med klesvask og fant en julegave begravd i alt skittentøyet. Snuppa på 2,5 år hadde visstnok gjemt denne bort, og enda merkeligere, jeg har lett og lett, men klart å overse en ferdigpakket gave i skittentøyskurven :o

Skrevet

Haha ja, kjenner meg igjen i den vuggingen på handlevogna og at rene klær har flekker. Har også tatt megselv i å lage "spise opp" lyder når jeg kysser mannen på kinnet, han har forøvrig gjort det samme :D

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Når du sier "Jada, mamma skal bare..." når du er på jobb.

Skrevet

....når du får inn servicemann på komfyren og det dras ut en stekespade der det ikke skulle vært mulig å få dyttet en stekespade inn...

Skrevet

Når sofaen plutselig bjeffer eller mjauer når jeg setter meg i den. Ops, der var det visst et kosedyr under ræva mi!

Når jeg omtaler samboeren min konsekvent som pappa hahaha:)

Skrevet

Når barnetv står på lenge etter ungen er lagt :P

Anonym poster: 979ac7bf78ecb7c3547713288ba2a39c

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i alt dette......nå var det riktignok mer travelt når barna var babyer, men allikevel.

Anonym poster: b1396ec81667859995b3fa89c4562a90

Skrevet

...du blir så vant til dotrening, at du setter doringen til barnet på før du selv skal på toalettet.

...du slår på Disney Channel etter barna er lagt, og du ikke tenker over det før du skal legge deg

Skrevet

Når den mest brukte setninga i foreldresenga er "no er det din tur til å stå opp..."

Skrevet

når det ser ut som et stort rosa uhyre har slukt vaskerommet..

Anonym poster: 6e3241c72d85bf3d3eae65d371fab4dd

Skrevet

Ja, det med flekker har jo bare... skutt!! :P

Ja det er et skikkelig problem!!

Gjest Skofantomet
Skrevet

Når du sitter å synger til vennebycden i bilen.. Etter at barnet er levert i bhg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...