Gå til innhold

Får dere mange "likes" her på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ganske mange vil jeg påstå. Tror det er fordi jeg er morsom på en sarkastisk måte.

Anonym poster: 0333648bc8295ffb36cbc2ce7cfd5fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det går opp og ned. Eigentleg burde eg "like" mine eigne innlegg, eg er som oftast heilt einig i det som står der..

Skrevet

Jeg får også en del likes på sarkastiske eller retoriske spørsmål. Og av og til på "fornuftige" innlegg, men de poster jeg ofte anonymt.

Anonym poster: 80195f9d8551a90253526916b4061e95

Skrevet

Ja, føler det. Men det skyldes kanskje at jeg har mange innlegg.

Skrevet

Ja får en god del, men tror nok likevel jeg er ganske så usynlig her inne.... Har iallefall til gode å bli nevt på nickfredagene :-)

Skrevet

Både og.. Ofte er det de samme om igjen som liker innleggene mine.. Da tenker jeg at de sikkert er kule, og at vi kunne blitt venner i rl.. Hahaha.. :)

Jeg svarer alltid anonym, så de kan ikke vite at de liker den samme ofte da.

Anonym poster: 1d4ac756d61fdba1719254d7d47f82f6

Skrevet

Innimellom. Jeg poster ikke så mye innlegg.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Ja får en god del, men tror nok likevel jeg er ganske så usynlig her inne.... Har iallefall til gode å bli nevt på nickfredagene :-)

Skal ha deg i bakhodet på freddan jeg :D

Skrevet
Både og.. Ofte er det de samme om igjen som liker innleggene mine.. Da tenker jeg at de sikkert er kule, og at vi kunne blitt venner i rl.. Hahaha.. :) Jeg svarer alltid anonym, så de kan ikke vite at de liker den samme ofte da. Anonym poster: 1d4ac756d61fdba1719254d7d47f82f6

Kan du avsløre hvem som ofte liker, uten å avsløre deg selv? haha. Er så spent på om det er meg :)

Anonym poster: 4ee9942ec2bc79cae87229cf13014e52

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ja, det skjer av og til det :)

Skrevet

Ikke så mange som jeg gir, tror jeg, men det er også mange. Jeg får vel en og annen der det er noe å like/være enig i. Det er jo ikke alltid det er det. Tenker ikke så mye over det, men det er klart at det er hyggelig når man får bekreftet at andre tenker i samme baner som en selv. Ps. Lik gjerne dette! ;) hehe

Skrevet

Definer mange? Jeg får så pass mange at jeg føler at flere sitter med samme meninger som meg ihvertfall.

Skrevet (endret)
Har ikke du blitt nevnt? Nicket ditt er ihvertfall et av de første jeg husker i farta. Men svarer aldri på nickfredagtråder.

Jeg synes jeg får ganske mange likes. Eller det er ihvertfall min oppfatning av mange ;)

Endret av stearin
Skrevet (endret)

Ja, det vil jeg påstå.. :)

Jeg skulle gjerne gitt flere likes, men jeg sitter som oftest på telefonen, og der går det ikke...?

Endret av Liljekonvall<3
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Tja, det kommer jo noen i ny og ne. Men ofte er det fordi man svarer bekreftende på en annet sitt innlegg. Kan dessverre ikke skryte på meg samme gode humoren som du har HI :)

Skrevet

Er det noe sted hvor man kan se hvor mange likes man ha? Mener det er et slikt system på kvinneguiden?

Anonym poster: a4766fd2dd3ac86ff866252b4add22c1

Skrevet

Jeg skulle gjerne gitt flere likes, men jeg sitter som oftest på telefonen, og der går det ikke...?

Jo, det gjør det! Står en hake helt til høyre på linje med nicket til den som skriver innlegget. Klikk på den så liker du :)

Skrevet

Jeg får ingen med nick, men en del som anonym.

Men, på vår egen profil står det Likes i margen til venstre..

Jeg tror det står "No content to display" hos meg, hva er der hos poppisene?

Anonym poster: dcfdf29f542e5957c1fac36a870722c0

Skrevet

Jeg blir heller ikke nevnt, selv om jeg signerer med nick. Kanskje vi skal lage vår egen nicktråd? "Nicklørdag" ;)
Skrevet

Mange nok:)

Anonym poster: be4d2df899b101966990981a8fa6c6d3

Skrevet

Jeg får ingen med nick, men en del som anonym.

Men, på vår egen profil står det Likes i margen til venstre..

Jeg tror det står "No content to display" hos meg, hva er der hos poppisene?

Anonym poster: dcfdf29f542e5957c1fac36a870722c0

Er ikke poppis, men svarer likevel. Står "No content to display" hos meg og, men om jeg trykker på "recieved" får jeg opp de innleggene jeg har skrevet som andre har likt :)

Skrevet

Veldig sjeldent :P har vel ikke så mye fornuftig å skrive da :P

Skrevet

Jo, det gjør det! Står en hake helt til høyre på linje med nicket til den som skriver innlegget. Klikk på den så liker du :)

Aha! Så det er DET den er til? Takk, da skal jeg begynne å like, og jeg starter nuh! :)
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Får likes ja, hadde sikkert fått like mange dislikes om det var en knapp for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...