Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Fordi jeg ikke bestemmer alt her i huset (men liker helst å tro det) så ender ferien på Mallorca, Alcudia denne sommeren. Vær så snille å fortell meg at det er helt ålreit på Sunwing Resort for denne familien på 4? Avgjørelsen ble tatt på bakgrunn av flyavgangene som er på dagtid og at reisetiden er på 3,5 timer. O´båjj!
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 OK for meg, bare vært så snill; ikke uttal det Mall-jårr-ka. Deal?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2013 Lover! Lenge siden spansken har vært praktisert her i huset gitt. No hablo mucho, pero entiendo un poco. Noen fraser jeg burde kunne, ellers noen tips fåkksi?
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Lo que tu quieras aprender, srta. Smulene.
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Eller migas, som smuler er på spansk.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Bruker å være fine hotell det. Bare legg deg lengst unna scenen. Det er også lov å dra utenfor anlegget selv om det er lagt opp til at dere ikje trenger det. Husker ikke om du sa hvor gamle barna er, men det er stort sett vedig flott for ersone mellom 0-12 med mange jevnaldrende og flotte barnebasseng på sunwing.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2013 Bruker å være fine hotell det. Bare legg deg lengst unna scenen. Det er også lov å dra utenfor anlegget selv om det er lagt opp til at dere ikje trenger det. Husker ikke om du sa hvor gamle barna er, men det er stort sett vedig flott for ersone mellom 0-12 med mange jevnaldrende og flotte barnebasseng på sunwing. Takker for tips! Holder oss unna scenen!
Appelsinpiken Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Vi skal dit selv i september. Har testa sunwing på gran canaria, så satser på at det er minst like bra i alcudia
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2013 Lo que tu quieras aprender, srta. Smulene. Hva som helst. Burde egentlig ta et kurs og holde det ved like på ett eller annet vis. Eller dra bort ett sted man bare må lære seg det for å overleve.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2013 Vi skal dit selv i september. Har testa sunwing på gran canaria, så satser på at det er minst like bra i alcudia Så bra dere er var fornøyde der!
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Hva som helst. Burde egentlig ta et kurs og holde det ved like på ett eller annet vis. Eller dra bort ett sted man bare må lære seg det for å overleve. Jeg kan lære deg helt gratis på dinbaby dått kåmm jeg! Spansk er glede for meg, så det koster meg ingen kalorier. Skulle ønske det kostet meg kalorier, siden jeg i skrivende stund trykker fjeset fullt av boller, men hei.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2013 Hva som helst. Burde egentlig ta et kurs og holde det ved like på ett eller annet vis. Eller dra bort ett sted man bare må lære seg det for å overleve. Jeg kan lære deg helt gratis på dinbaby dått kåmm jeg! Spansk er glede for meg, så det koster meg ingen kalorier. Skulle ønske det kostet meg kalorier, siden jeg i skrivende stund trykker fjeset fullt av boller, men hei. Du er en knupp!!! Jeg syns jo spansk er helt fantastisk, men siden skolespansken ligger i bunnen her (snakker 22 år siden jeg hadde det) er grunnlaget veldig tynt. For det første mister man jo næringsvettet når alt man lærer er å bestille "un bocadillo, por favor" og ramse opp hovedstedene i alle spansktalende land. Boller er godt det!!!
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #13 Skrevet 16. januar 2013 Du sier "Póngame una bocadillo con tomate picado y jamón, el de toda la vida, anda, haga el favor" - så får du gode rundstykker.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 16. januar 2013 Du sier "Póngame una bocadillo con tomate picado y jamón, el de toda la vida, anda, haga el favor" - så får du gode rundstykker. Ok, da bestiller jeg altså med tomat(saus/salsaaktige greier?) og skinke og hele verden ett-eller-annet og tjeneste? Så gjør du meg verdens største tjeneste? Hehe...hjeeelp...
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #15 Skrevet 16. januar 2013 Bocadillo a la catalana, heter det. Og det er det beste for sjelen. Brød, hvitløk, opphakket fersk tomat, litt krydder oppå (oregano, timian, rosmarin) og ekte spansk skinke. Og olivenolje, masse olivenolje. Da havner du i himmelen, det kan jeg love deg.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #16 Skrevet 16. januar 2013 Bocadillo a la catalana, heter det. Og det er det beste for sjelen. Brød, hvitløk, opphakket fersk tomat, litt krydder oppå (oregano, timian, rosmarin) og ekte spansk skinke. Og olivenolje, masse olivenolje. Da havner du i himmelen, det kan jeg love deg. Det tviler jeg ikke på ett sekund! Tengo ambre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå