Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Hvor ofte ammer dere den nyfødte? Er det sånn at det er like normalt å amme hver 3. time som at ungen ligger på puppen døgnet rundt? Føler det blir litt mye når baby vil ha pupp 2 ganger i timen. Anonym poster: e2e9f27d0f018cc29c187387a0865efb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Førstemann ville ha mat hver tredje time.. Andremann ville ha mat ca. hver halvtime i begynnelsen.. Babyer styrer det selv. En nyfødt baby har liten mage, og liten magesekk, så vil tro at det er normalt, hvertfall de første dagene/par ukene... Anonym poster: 17943ff77b83b8d76bd4ef5d908097dd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Babyer er forskjellige og har forskjellige behov. De skal få mat når de vil ha det. Anonym poster: 69d3c4c92e003924d583dd573f536b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå