Gå til innhold

Nyfødt og amming


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ammer dere den nyfødte? Er det sånn at det er like normalt å amme hver 3. time som at ungen ligger på puppen døgnet rundt? Føler det blir litt mye når baby vil ha pupp 2 ganger i timen.

 

Anonym poster: e2e9f27d0f018cc29c187387a0865efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førstemann ville ha mat hver tredje time.. Andremann ville ha mat ca. hver halvtime i begynnelsen.. Babyer styrer det selv.

 

En nyfødt baby har liten mage, og liten magesekk, så vil tro at det er normalt, hvertfall de første dagene/par ukene...

 

Anonym poster: 17943ff77b83b8d76bd4ef5d908097dd

Skrevet

Babyer er forskjellige og har forskjellige behov. De skal få mat når de vil ha det.

 

Anonym poster: 69d3c4c92e003924d583dd573f536b2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...