ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Nå har ungene vært syk siden forrige tirsdag! 1 uke og en jævla dag med sykdom. Er rart jeg ikke har klikket før,men nå er det nok. Begynte med omgangssyken forrige tirsdag, selvfølgelig fikk begge ungene det samtidig, tror de har planlagt det. 2 dager med oppkast over alt, skikkelig domino effekt, når den ene startet å kaste opp begynte den andre rett etter. Tror vaskemaskinen burde bli sendt på ferie, stakkaren har gått i ett. Etter omgangssyken var det påan med forkjølelse, feber og hoste. Umulig å sove når ungene våkner hver time fordi de hoster seg i hjel, igjen synkronisert og planlagt fra deres side. Nå er vi kommet til ørebetennelse og halsbetennelse. Lurer på hva det neste blir? Å gi medisin til to små er ikke lett. Jeg kan garantere at det er nok lettere å gi penisforlenger til en gal okse enn ungene!! Gud gi meg styrke!!! (Dagens utblåsning)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2013 Og nå ser jeg at telefonen min er en pervers jævel! Penicilin ikke penisforlenger! Haha
seigdamererbest Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jeg var faktisk mektig imponert over at du faktisk hadde så mye erfaring med penisforlengere og okser til å vite det var lettere enn å gi medisiner til små barn!!! Håper de snart blir friske!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Og nå ser jeg at telefonen min er en pervers jævel! Penicilin ikke penisforlenger! Haha Jaja, det er nok ikke noe lettere med en penisforlenger, gitt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Skal du ha det ut er dette stedet! Jeg ønsker dere all mulig god bedring og håper for alles del at dere er sykdomsfrie lenger enn lengst etter det!!!
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Jeg ble litt satt ut av tanken på en gal okse med intravenøs penisforlenger i væskeform, og tenkte "I det rommet skal ikke jeg ha på meg knallrødt miniskjørt hvertfall".
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2013 Og her fortsette der! Nå har eldste fått diaré!! Flott hvor skal dette ende? En ting er sikker er at jeg må ha ett jævla godt immunforsvar. Med alle bakteriene og virusene som flyr rundt her i huset burde jeg har vært syk for lengst. Huff stakkars unger, men uansett hvor syk de er så er de like blid:)
mamman til to gutter Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Bare siden forrige tirsdag ? Her føler jeg vi har holdt på konstant siden november... Først en grusom runde omgangssyke som holdt på i til sammen tre(!) uker fra første ble syk til alle fire var 100% friske, så begynte feberen. I jula hadde barna heldigvis fri fra barnehagen, så da holdt vi oss friske, men på mandag var det på igjen... Feber hos yngstemann og antagelig influensa på mannen denne gangen. Den runden vi hadde med omgangssyke før jul startet forresten med oppkast, så litt feber og så diare, så det høres ut som det er det samme dere har fått nå. God bedring! Og håper for deres del dere slipper flere runder med sykdom etter denne.
Gjest sug lut Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Jeg synes det er fint å tenke på at du har skrevet penisforlenger så mange ganger at det er førstevalget til telefonen din. Ingenting er som en god dyac. God bedring både til dine og til familien "mamman til to gutter".
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2013 Jeg synes det er fint å tenke på at du har skrevet penisforlenger så mange ganger at det er førstevalget til telefonen din. Ingenting er som en god dyac. God bedring både til dine og til familien "mamman til to gutter". Hehe nå må du gje deg;) er nok en feil på mobilen, hehe.
ms.Pond Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 Masse sympati og ønsker om snarlig bedring! Vi er på beina igjen etter bortimot en måneds sykeleie av samme slaget som mamman til to gutter. Gubben fikk plutselig løs mage igjen for et par dager siden, men det var bare en dag (puste lettet ut). Her går det hardt på probiotika etter nyttår, det gjør underverker for magen, og egentlig kroppen generelt, ettersom det hjelper til med å bygge opp en sunn tarmflora, og mao hjelper immunforsvaret. Supplerer med d-vitamin ettersom vi ikke har sol her nå, og siden d-vitamin er en viktig hjelper for å unngå bl.a influensa og forkjølelse. Anbefales
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Dagens latter å lese denne tråden God bedring til små og en dose tålmodighet til de store Her har minsten vært syk i 2 uker, og først nå har virusene innhentet meg også. Trodde jeg hadde sluppet unna, men den gang ei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå