Gå til innhold

Babysvømming i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det babysvømming i Oslo?

Tittet litt på nett men fant bare kurs over lengre perioder..

Jeg vil bare kanskje dra et par ganger...

Betale 2000 kr for å plaske litt i vann er helt uaktuelt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk på babyswim sist og kan abfeale det. Instruktørene er flinke og datteren min lærte mye som jeg selv ikke ville klart å lære henne. Om du ikke ønsker å gå på et krs så er det flere steder som har varmt badebasseng hvor du kan ta med deg babyen din. Ikke kjempeutvalg i Oslo (Oslo har jo alt for få svømmebasseng) men noen er det jo. lykke til!

Skrevet

Vi gikk på babyswim sist og kan abfeale det. Instruktørene er flinke og datteren min lærte mye som jeg selv ikke ville klart å lære henne. Om du ikke ønsker å gå på et krs så er det flere steder som har varmt badebasseng hvor du kan ta med deg babyen din. Ikke kjempeutvalg i Oslo (Oslo har jo alt for få svømmebasseng) men noen er det jo. lykke til!

Men finnes det ingen gruppetimer man kan gå på 1 eller to ganger og som man selv vil? Noe som er billigere enn 2000 kr...

Skrevet

Men finnes det ingen gruppetimer man kan gå på 1 eller to ganger og som man selv vil? Noe som er billigere enn 2000 kr...

Og hva gjør man der? Jenta mi er bare 2 mnd så er vel ikke mye hun kan "lære" annet enn at det er kos og plaske i vann og kose seg..?

Skrevet

Det er masse forskjellige øvelser, leker med musikk mv. hvordan holde baby i vannet for svømming på mage og rygg etc. I løpet av første kurs lærte hun å dukke selv med hodet under vann uten at noen holdt henne. Da hun nærmet seg året og gikk på et mer videregående kurs lærte hun selvberging, å komme bort til bassengkanten og kravle opp selv. Mener hun var 3-4 mnd ved første kursstart. De ulike kursholderne kan sikkert informere mer om hva man lærer

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gå på et vanlig kurs slik som alle andre?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gå på et vanlig kurs slik som alle andre?

Fordi jeg har ikke råd til å bruke 2000 kr på bading .

Kan så klart bare dra i svømmehallen selv, men hadde vært litt mer morro med andre mødre og babyer :)

Skrevet

Bøler bad har varmt vann i bassenget. Ellers vet jeg bare om lange kurs.

Skrevet

Tøyenbadet har barnebasseng, du trenger ikke å melde deg på et dyrt babysvømmingskurs for å bade med babyen din.

Mener å huske at vannet er varmere, kanskje 32 grader, men er et par år siden jeg var der, du kan jo ringe dem og høre. Ta på en ullbody, så holder babyen bedre på varmen. Og ta med litt ekstra med håndklær, det er et lite stykke å gå fra dusjen til bassenget.

Tøyenbadet er reservert for skoleklasser fram til 1300 på hverdager, lurt å gå etter dette. Da jeg var der, var det flere andre mødre med babyer, kanskje du kan prøve å bli kjent med noen der?

Skrevet

Tøyenbadet har barnebasseng, du trenger ikke å melde deg på et dyrt babysvømmingskurs for å bade med babyen din.

Mener å huske at vannet er varmere, kanskje 32 grader, men er et par år siden jeg var der, du kan jo ringe dem og høre. Ta på en ullbody, så holder babyen bedre på varmen. Og ta med litt ekstra med håndklær, det er et lite stykke å gå fra dusjen til bassenget.

Tøyenbadet er reservert for skoleklasser fram til 1300 på hverdager, lurt å gå etter dette. Da jeg var der, var det flere andre mødre med babyer, kanskje du kan prøve å bli kjent med noen der?

Ja jeg og gubben skal ta en tur en dag :) Han ville gjerne være med.

:D

Skrevet

Så koselig, da! Hyggelig å gjøre noe sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...