Gå til innhold

Dummeste reklamen du vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han derre som spilte i venner og fiender for mange herrens år siden.. han vasker hele huset med ørten jif-produkter.

Anonym poster: 01143171c73395325571b2737ecc8fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er vel nesten lettere å si hvem reklame man liker. Er nesten bare idiotiske reklamer for tiden. Flere jeg faktisk skrur av lyden på tv når det kommer en av de teite reklamene.

Blant annet

Rema 1000 hvor den ungen som ikke klarer å prate og har såvidt tenner.

Makrell i tomat reklamene

Onecall

Og mange flere.. fysj

Anonym poster: 4984a42138b988c0a92b30fde855ada3

Skrevet

Vanish med hun som har ambisjoner om helt hvite håndklær... Og så den med det middelet mot analkløe (husker ikke navnet), en som stod og gnikka seg mot et tre...

Skrevet

Jeg hater den reklamen hvor det ligger en tlf i ett glass med vann og vibrerer!!!! Tror alltid det er min tlf som ringer!

Anonym poster: 9ed415fcb72a7a6d8e052e77232a3fd6

Skrevet

Oi, hvor skal jeg begynne - det er mange elendige reklamer.

Vanish-reklamene skårer bra i kampen om de dummeste. Både hun med ambisjoner om helt hvite håndklær og hun proffdanseren.

Men tidenes verste, dog noen år gammel, er reklamen for Zon. Noen som husker den? "Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen" sier dama mens hun smører korsryggen med zon-gele. Det ser imidlertid ut som hun klør seg i rumpa både på håndbevegelsene og ansiktsuttrykket.

Åfyfaenisvartehelvete !!! Hun zon dama fikk meg til å få lyst til å rømme landet !!!

Skrevet

"Fordi du fortjener det"

Anonym poster: 79c32ef322a5be06ef632212927393bf

Skrevet

Han derre feite ekle rørleggern som er frekk i telefonen

Wen- shampo... Du trenger bare EN shampo, men hvis du kjøper så får du med masse produkter i tillegg...(?selvmotsigende)

Skrevet

Malingsreklamen hvor hun dama stryker seg bortover veggen og sier georgous, georgous, georgooooouuuus .....

Må bytte kanal, og kjenner blodtrykket stiger bare jeg tenker på den.

Grrrrrrrr !!!!!

Skrevet

Jeg haaaaaaaaaaater mega flis reklamen! Den hvor det bare er en uke igjen av salget. Masse bokstaver som kommer flyvende mot deg, med bråkete musikk og en stressa mannsstemme. Fikser ikke den assa!

Jo, også one call selvsagt. Og lefdal. Bare støy!

Skrevet

Zon... Hør hvordan hun prater!! Og Vedela hårfargereklame... "pjøv den mammaaa" iiik!!!!:P

Skrevet

Flere?

Anonym poster: fcbe3841555f021148e4a557e3b5f349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...