Gå til innhold

Tror nabo bestemora er slem mot barnebarnet sitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hører grusom barnegråt, har et barn selv og vet at de kan gråte mye når de ikke får viljen sin eller må gjøre noe det absolutt ikke vil. Men dette tar kaka.

I tillegg hører vi barnet rope og gråte, som blir etterfulgt av flere dunkelyder. Hele meg stivner hver gang jeg hører henne, for det virker som hun ikke har det godt.

Hva kan vi gjøre?

Anonym poster: 0917f5b5d4344ef9b0c1acdc63d887b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING EN BEKYMRING! Du kan jo være anonym å om du ønsker det...

Stakkars barn!!,Bra det finnes observante naboer :)

Skrevet

Som forelder hører en forskjell på gråt. Ville ha snakket med moren til barnet og i tillegg sendt en bekymringsmelding.

Anonym poster: 1ff7f97a0d3238cfb371e83440372ce5

Skrevet

Skriking og dunkelyder MÅ ikke være noe galt altså. Jenta vår på 2 år har veldig sterk vilje, og når hun blir nektet noe hun virkelig vil ha, så skriker hun så høyt og sårt og lenge at man skulle tro hun ble mishandlet. (JEG hadde ikke hørt forskjell om jeg ikke var til stede og visste grunnen, selv om det er mitt barn...) Da kan hun også finne på å stå og dunke hodet i veggen i frustrasjon.

Men selvfølgelig kan det være noe riv ruskende galt også, så jeg sier ikke at du ikke skal gjøre noe sånn at dette blir sjekket opp. Bare ikke døm henne på forhånd. :)

Anonym poster: a4300d2c4d99f5c1ba50b926864676ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...