Gå til innhold

Omgangssyken i natt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min kastet opp i natt, mange ganger. Ikke kastet opp siden....er det så kortvarig? Ikke feber eller diarè. Omgangssyken går i barnehagen hennes.

 

Anonym poster: 690c3ab464cf0ae85d39c5fdf6712df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt omgangssyken en gang der hele familien kastet opp kun en gang med tre dagers mellomrom.

Skrevet

Det kan være kortvarig , noen ganger har det hendt at mine plutselig har kastet opp igjen når det har gått mange timer.

Skrevet

Ja, det er Noro viruset som går for tiden og det er ikke så hardt. Bare vent til neste måned (ca) da kommer Rota viruset - det er hardere, mer langvarig og innebærer også diarè.

 

Anonym poster: 19279bd210e31a34d4c704d6fd98c5a3

Skrevet

Hun hadde det mange ganger i fjor vinter og da varte det mye lenger nemlig.

 

HI

 

Anonym poster: 690c3ab464cf0ae85d39c5fdf6712df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...