Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Datteren min kastet opp i natt, mange ganger. Ikke kastet opp siden....er det så kortvarig? Ikke feber eller diarè. Omgangssyken går i barnehagen hennes. Anonym poster: 690c3ab464cf0ae85d39c5fdf6712df9
Gjest yrild Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Vi har hatt omgangssyken en gang der hele familien kastet opp kun en gang med tre dagers mellomrom.
*Smiley* Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Det kan være kortvarig , noen ganger har det hendt at mine plutselig har kastet opp igjen når det har gått mange timer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Ja, det er Noro viruset som går for tiden og det er ikke så hardt. Bare vent til neste måned (ca) da kommer Rota viruset - det er hardere, mer langvarig og innebærer også diarè. Anonym poster: 19279bd210e31a34d4c704d6fd98c5a3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Hun hadde det mange ganger i fjor vinter og da varte det mye lenger nemlig. HI Anonym poster: 690c3ab464cf0ae85d39c5fdf6712df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå