Gå til innhold

det klør på brystvortene mine... hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det startet i går og jeg blir omtrent gal av det. hva kan dette ha seg? kan jo være sopp, men jeg ammer ikke!

Anonym poster: 466fa7a2e7716598b328f2f5cefb52ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du sier det selv, kan være sopp.. og det kan man jo få uten å amme også.. hvor som helst, når som helst.

Anonym poster: 3d92f3e12f9f32cd70cc65ff7637251d

Skrevet

Sopp? På brystene? Jeg klør SÅ INNMARI på og rundt brystvortene jeg også. Kan det være sopp altså? Jeg ammer på ellevte måneden. Hvordan behandler jeg? Må jeg til lege?

Beklager kuppet, HI

Skrevet

Jeg fikk kløe på brystvortene som første tegn på at jeg var gravid ;)

Skrevet

Jeg klør ofte på brystvortene rundt mensen. Fuktighetskrem har funket for meg :)

Anonym poster: 402beca8ee97547c7793ac7b9240f5d1

Skrevet

Jeg klødde da jeg ble gravid, jeg og :)

Det er mest sannsynlig noe ufarlig, men kløe på brystvortene kan også være et tegn på brystkreft, så jeg ville fått det sjekket hos lege hvis det ikke ga seg.

Skrevet

oj da... jeg klødde sinnsykt på puppene en periode, og så plutselig flasset all huden av. på hele brystet liksom. kunne dra av store flak.

Håper det ikke var brystkreft, jeg lever enda ihvertfall. men sjekket det aldri ut. var litt skremt en periode der da.

Anonym poster: 5dc4225bac917124f7057a698d78bbd4

Skrevet

my god... nå blir jeg skremt. ikke vil jeg ha kreft, og ikke vil jeg være gravid heller... :( kan jeg bruke canesten salve på det? og hvis det ikke gir seg, kan jeg gå til legen, eller burde jeg gå med en gang! ??

HI

Anonym poster: 466fa7a2e7716598b328f2f5cefb52ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...