Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Dere som jobber i bedrifter som dekker mellomlegget mellom lønn og 6G ved foreldrepermisjon, er det knyttet noen betingelser til denne avtalen? Feks at man må ha jobbet i bedriften x antall år for å få dekket dette? Anonym poster: 0082f4cbab15707afe2d08905a7890cf
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Må ha jobbet i 12 mnd i min bedrift for å opptjente det. Jeg hadde bare jobbet i ni og fikk det allikevel da Anonym poster: 6ea1a468c237a5ee60fbe90d5c1bd94f
Miamimom Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Nei, bare at man er fast ansatt. Vi har en del engasjerte.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Må være fast ansatt hos oss også, men utover det ingen krav såvidt jeg vet. Anonym poster: bed7d55154dd61b622e97f3cb39ca179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå