Gå til innhold

Moden? Nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mange kynnere rundt uke 24-25. Var på invendig ul, og fikk beskjed om at cervix var lang og lukket.

Før denne kontrollen (tok lang tid å få time) dristet jeg meg til å se om jeg kunne kjenne noe selv. Kjente ingenting. Jeg rakk ikke opp til mormunnen engang.

Nå de siste dagene har jeg hatt litt kraftige kynnere som går veldig fort over. Varer kanskje bare et halvt minutt. I tillegg hadde jeg veldig nedpress følelse på søndag og mandag. Det kommer og går.

Kynnerne kommer som regel når jeg står og går, men også om jeg ligger nede.

Sist vi hadde sex følte jeg at mannen støtte borti noe. I dag fant jeg ut at jeg skulle sjekke igjen. Klarer å nå mormunnen og den er myk.. Hva betyr det at den er myk og kan nås? Begynner jeg å bli moden?

Jeg vet at jeg ikke skal klusse oppi der selv, men er litt for nysgjerrig til å la være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt...? hvordan vet du at det er mormunnen du kjenner og hvordan vet du at den er myk? alt er vel mykt der inne?

jeg har i vart fall hørt at man ikke ska opp og rote der... hvor langt er du på vei nå?

Kynner og nedpress er vanlig og betyder ikke at det er modning, men du kan jo ringe føden og spørre om du er urolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...