♥Madam Mim♥ Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Da klarte ikke hu mor i huset å vente lenger :-) Rommet til lillegutt har frem til nå fungert som gjesterom/ roterom. Og du verden så mye rot vi faktisk hadde klart å få inn der!! Flyttet til dette huset i sommer og de tingene vi ikke helt visste hva vi skulle gjøre med endte opp der :-D Rommet er nå tømt og vi skal ut og handle maling nå senere i dag. Rommet har nå en forferdelig grell gulfarge, ala oker. Oker er ikke mye pent inne nei! Må også sparkle en del hull der inne, skjønner ikke helt poenget med megaskruer for å henge opp bilder???? Veslejenta mi som nå har blit stooor skal få storjente senga si til helga, så da blir sprinkelsenga flyttet over til lillegutt sitt rom! Er sååå koselig å bygge rede! Er ikke mye annet vi får gjort før han kommer heller bortsett fra å handle sengetøy og håndklær i guttefarger. Alle store ting har vi etter jenta vår, og klær skal vi visst få arve haugevis av fra gutten til venninna mi :-) Noen fler som er på byggestadiet om dagen?
LillePerlen Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Å så koselig! Morro med forberedelser !! Er ikke gravid enda, men når jeg blir så skal det siste soverommet i huset pusses opp! Lyst på en lekker tapet, lyst gulv og hvite møbler. Sett alt for meg Hehe
sjuhu Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 hehe, ja jeg stod å malte barnerommet igår (uke 39+2), da jeg plutselig fikk et innfall og dro for å handle maling! Nå er rommet sååååå fint <3 Har litt hyller o.l å sette opp, men det får mannen ta seg av
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2013 Hehe i uke 39 er det jo virkelig på tide også da :-) Jeg er i uke 21 nå jeg, men klarte bare ikke å vente lenger!, rart med det der. Følte ingenting til redebyggingen i forrige uke, men nå har lillegutt blitt fullstendig turbo i magen og sparker i alle retninger hele dagen og da slår instinktet inn for fullt :-D
sjuhu Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 hehe ja i uke 39 var det på tide! Men vi hadde egentlig ikke tenkt å male, da rommet egentlig var fint hvitt også, men så fikk jeg et innfall da
NoraLill82 Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Ikke der ennå, men tror det kommer og jeg gleder meg! Sydde bleier og kluter sist, og vaska poser på poser med arva barnetøy sist. Nå har vi større hus og et rom til som skal bli barnerom, så jeg skal nok bygge rede Kos deg med forberedelsene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå