Gå til innhold

Grønnsakspizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på menyen her i dag, håper bare det blir godt, uvant uten kjøtt..

Noen tips til hva som er lurt å ha på? Dette er hva jeg har tilgjengelig og tenkte på å bruke:

Løk, tomater, squash, blomkål, paprika, hakkete tomater, tomatpure, oregano, timian, ost

Har laget en halvgrov bunn..spent på resultatet og om samboer og barn spiser det :P

Anonym poster: 0e57369b3fd32be8757c8c0ac43917da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres dessverre ikke godt ut :)

Anonym poster: 57d0a6ded94b91acd9da463fa8d4b01d

Skrevet

haha takk for tiltroen :D

Skrevet

Squash kan til nød høres greit ut på en pizza, men blomkål høres ikke godt ut :) Jeg ville sett på div pizzaserveringssteder hva de har på sine vegetarpizzaer og hentet tips derfra, sånn til en annen gang :)

Skrevet

Vurderer å droppe blomkål, kom på at jeg har gulrot også som jeg skal raspe opp og ha i tomatsausen. kan avgi rapport etterpå om det ble godt til dere skeptiske ;) Husker vi lagde dette på skolen en gang og da også med mye grove grønnsaker som brokkoli osv og det ble kjempegodt! Takker gjerne for mer innspill, skal begynne å hakke opp nå :) HI

Skrevet (endret)

Noen forslag til grønnsaker som passer til pizza

Artisjokk

Stekt champinjong

fersk spinat

Paprika, veldig godt om du steker den litt i panna med salt, pepper og hvitløk før du tar den på pizzaen Cherrytomater

Pesto

Frisk basilikum

Rød løk/sjalottløk

Ikke bland alt i en smørje i toomatsausen, da blir det ganske klissent. Ha grønnsakene oppå osten ;)

Feta er veldig godt på veggispizza

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Takk for tips til en annen gang frk Nilsen :)

Pizzaen ble god! Både mann og barn spiste godt, anbefales og vi skal definitivt lage den flere ganger, ble positivt overrasket selv ettersom den var helt uten kjøtt, var litt redd den skulle bli smaksløs, men den ble veldig saftig og deilig og hele forsvant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...