Gå til innhold

kaster dere julekortene dere fikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke de med bilde hvertfall. Samler de i en liten eske jeg har til det formålet.

 

Anonym poster: 31b71e3409973de2e3c0bc622d04fcf9

Skrevet

Tar vare på de som er lagd for hånd og som er fine, de andre blir kastet.

 

Anonym poster: 9ffc34808d43e4a9b522399775b00aef

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nei, jeg pakker de ofte ned med julepynten, så kan jeg se på dem neste år også. Men etter et par-tre år begynner jeg å lure på hva jeg skal gjøre med dem...litt forskjell også på bildekort og bare tekst.

Skrevet

Nei :) pakker de pent ned med julepynten :)

Skrevet

Limer de inn i album sammen med fødselsannonser og andre kort jeg får i løpet av året :)

 

Anonym poster: cb5ad3897682975eb1791d0778de5970

Skrevet

Ja, stort sett. Det hender jeg tar vare på noen hvis det står noe veldig spessielt der, men ellers kaster jeg dem.

 

Anonym poster: a74e2b0542296999b340532a89a30429

Skrevet

De går rett i søpla!

 

Anonym poster: 08b4d18b2396e188ba33dc2e7de76289

Skrevet

tar vare på de med bilder og hiver resten. men har selvfølgelig takket pent for alle :-)

Skrevet

Syns det er en tullete tradisjon.

 

Anonym poster: 5b6488d58abb5270bfd0fb7157e0a938

Skrevet

Vi får stort sett bare julekort med bilde og de får henge oppe helt til det begynner å komme nye i desember neste år :) De uten bilder av barn kaster jeg.

 

Anonym poster: 559be8b53a8235c9ba0d02fedb114f2f

Skrevet

Tar vare på de for å ha noe å gå ut ifra neste år når jeg skal sende ut ny ladning med kort. Glemmer stadig hvem jeg fikk fra i fjor. De er min huskeliste.

 

Anonym poster: a79fd9a607ea81df16f408cf09b6a2a0

Skrevet

Får bare julekort av venner med barn, og da med bilder av barna. De har fått henge til neste års ladning kommer, men nå begynner det å hope seg opp, så de går vel i søpla etter hvert. Samme med sånne "takk for gaven jeg fikk til fødselen/dåpen"-kort.

Skrevet

Tar vare på de. En vakker dag skal jeg lage et album med alle bildekortene vi har fått i forbindelse med jul, fødsler, dåp osv. Blir sikkert ikke i år heller, så foreløpig ligger de i en eske. :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tar vare på de til året etter for å se hvem jeg skal sende til. Kjedelig å sende 50 og få 5 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...