Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Nei, ikke de med bilde hvertfall. Samler de i en liten eske jeg har til det formålet. Anonym poster: 31b71e3409973de2e3c0bc622d04fcf9
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Tar vare på de som er lagd for hånd og som er fine, de andre blir kastet. Anonym poster: 9ffc34808d43e4a9b522399775b00aef
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Nei, jeg pakker de ofte ned med julepynten, så kan jeg se på dem neste år også. Men etter et par-tre år begynner jeg å lure på hva jeg skal gjøre med dem...litt forskjell også på bildekort og bare tekst.
Februargullet2013 Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Nei pakker de pent ned med julepynten
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Limer de inn i album sammen med fødselsannonser og andre kort jeg får i løpet av året Anonym poster: cb5ad3897682975eb1791d0778de5970
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Ja, stort sett. Det hender jeg tar vare på noen hvis det står noe veldig spessielt der, men ellers kaster jeg dem. Anonym poster: a74e2b0542296999b340532a89a30429
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 De går rett i søpla! Anonym poster: 08b4d18b2396e188ba33dc2e7de76289
Audix78 Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 tar vare på de med bilder og hiver resten. men har selvfølgelig takket pent for alle :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Syns det er en tullete tradisjon. Anonym poster: 5b6488d58abb5270bfd0fb7157e0a938
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Vi får stort sett bare julekort med bilde og de får henge oppe helt til det begynner å komme nye i desember neste år De uten bilder av barn kaster jeg. Anonym poster: 559be8b53a8235c9ba0d02fedb114f2f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #12 Skrevet 16. januar 2013 Tar vare på de for å ha noe å gå ut ifra neste år når jeg skal sende ut ny ladning med kort. Glemmer stadig hvem jeg fikk fra i fjor. De er min huskeliste. Anonym poster: a79fd9a607ea81df16f408cf09b6a2a0
TPK Skrevet 16. januar 2013 #13 Skrevet 16. januar 2013 Får bare julekort av venner med barn, og da med bilder av barna. De har fått henge til neste års ladning kommer, men nå begynner det å hope seg opp, så de går vel i søpla etter hvert. Samme med sånne "takk for gaven jeg fikk til fødselen/dåpen"-kort.
SmellyCat Skrevet 16. januar 2013 #14 Skrevet 16. januar 2013 Tar vare på de. En vakker dag skal jeg lage et album med alle bildekortene vi har fått i forbindelse med jul, fødsler, dåp osv. Blir sikkert ikke i år heller, så foreløpig ligger de i en eske.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2013 #15 Skrevet 16. januar 2013 Tar vare på de til året etter for å se hvem jeg skal sende til. Kjedelig å sende 50 og få 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå