Gå til innhold

Jg lurer.....??


Urwa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo synes det. bør vel i alle fall være over 18, er i mellom 18-20 som er mest vanlig, jeg var 18 uker + 3 dager på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring klinikken og hør hva de tenker! Men er vanlig å ha det mellom uke 17-19 i svangerskapsboka jeg fikk hos legen! Trodde det var 18-20 jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest at man får tilbud om ultralydundersøkelse mellom uke 17 og 19. Og når du er 16+6 så er du jo i din 17. uke, så da er det vel greit :) Men ring de hvis du er usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes tidlig ut, det fastlegen min sa var at uke 18 er det beste tidspunktet for UL, hvorfor vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ventet min 1. visste jeg ikke termin på forrhånd og var på ordinær ul i uke 16, og da fikk jeg ny time 14 dager etter for at det er rundt uke 18 at alle foster er ca samme str. frem til uke 18 og etter uke 20 vokser alle veldig forskjellig.. så det kan godt hende at du får ny time, om d ikke er veldig stor pågang der du bor da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jg byttet timen, så nå vil jg ikke være 16+6 uker mn heller 18+1 uker på vei på ul 14 mars :) :)

Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jg byttet timen, så nå vil jg ikke være 16+6 uker mn heller 18+1 uker på vei på ul 14 mars :) :)

Hørtes lurt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...