Gå til innhold

Frisøren to ganger i uka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går til frisøren for å vaske og føne håret, to ganger i uka.

Jeg får finest hår da, så unner meg den gleden. Spesielt timen jeg har fredag formiddag. Da føler jeg meg kjempe fresh til helga :)

Men jeg får litt kommentarer på dette. Men jobben min er å se bra ut.

Hva syns dere?

Nå er ikke jeg en person som søker bekreftelse fra andre. Men hva gjør dere? Hvor ofte går dere til frisøren? Jeg klipper det ca hver 6-7. uke.

Anonym poster: 064c87486393b70d375c939bb55325d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i året. Hver sin smak og økonomi.

Skrevet

Hadde jeg hatt råd og mulighet hadde jeg gått mye oftere, sikkert hver måned. Men går vel ofte heller tre-fire mnd imellom :(

Anonym poster: fc5bd8cf1c9889f6bc6d11017b306c5b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja, vasker håret hjemme. Har 2 barn, full jobb, er ofte alene med ungene som har sine ting på ettermiddagen.... Tror ikke jeg hadde prioritert det gitt. Men hvis jobben din krever at du er fresh hele tiden er det jo forståelig:)

Klipte meg sist i sommer

Skrevet

Jeg går til frisøren 1 - 2 ganger i året så du kan vel ikke akkurat sammenligne deg med meg gitt ;)

Jeg har langt krøllete hår som jeg tar tuppene på et par ganger i året...

Når jeg kommer fra frisøren synes jeg håret er fluffy og grusomt så jeg går gjerne rett hjem og vasker det selv så jeg får det som jeg vil ha det.

Anonym poster: cdd24decebe25becfb2348920f6a5983

Skrevet

Klipper håret ca 3 ganger i året. Har langt hår så trenger bare å klippe det som er slitt.

Hva er forskjellen på å vaske håret hos frisøren og kjøpe de samme produktene og gjøre det selv hjemme egentlig??

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Det er drømmen min!

Men for det første hadde jeg slitt med å vaske håret bare to ganger i uken, eller vasker du det selv utenom?

For det andre tar det for mye tid. Enten jeg er på jobb eller hjemme i permisjon hadde det blitt for mye stress å ha den avtalen i tillegg til alt annet.

Men om jeg hadde hatt frisøren i nærheten av jobb kunne jeg godt gjort det. Jeg elsker å bli stelt på håret!

Hvor mye betaler du pr gang da?

Gjør det du trivest best med, så lenge du har tid og råd er det sånne små luksusting som gjør hverdagen litt lysere.

Heldiggrisen :)

Jeg klipper meg hver 6-8 uke og farger etter behov.

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Er til frisøren ca 4 ganger i året, noen år mindre. Enda jeg har jobbet som frisør før. Har rett å slett ikke råd nå.

Kjøper skikkelige produkter som er rett for mitt hår på nettet og passer godt på håret mitt da.

Anonym poster: 5fa1674f50bb97ae1dacc84958535d2c

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja gud, det hadde vært noe. Skulle ønske jeg hadde tid/penger til det! Kan jeg spørre hvor mye du betaler for vask/føn? Jeg går til frisøren 2-3 ganger i året.

Skrevet

Hadde jeg hatt tid og råd hadde jeg gjort det selv :) nyt det du, og ikke bry deg om hva folk sier eller mener.

Gjest sussie77
Skrevet

Det hørtes jo deilig ut :) Hvis man har råd og tid hvorfor ikke :) Nå går jeg mye sjeldnere da...

Skrevet

Jeg går til frisøren ca hver andre eller hvert tredje år. Det er noe av det kjedelig jeg vet, desuten klarer jeg å vaske det selv.

Om du liker deg hos frisøren og trenger hjelp til å se bra nok ut er det vel helt ok så lenge du har råd, men jeg synes det er en merklig prioritering av tid og penger.

Anonym poster: f22519d695e44aab20076708a927eaad

Skrevet

Jeg vasker håret mitt hjemme 1-2 ganger i uka.

Nå får jeg gode rabatter pga jobb og hyppighet. Så det er ikke så lukseriøst som det høres ut som :) Det er i stedet for stylist på jobb. Men jeg må dessverre betale noe av det selv.

Men fredagstimen er vel mest for eget velvære :)

Anonym poster: 064c87486393b70d375c939bb55325d7

Skrevet

Vasker hjemme med frisørprodukter (Joico) og klipper det 3 ganger i året.

Skrevet

Høres hærlig ut, selv om jeg ikke har tid eller råd til det. Så flott at du får dekket endel via jobb da. (bør vel egentlig det også hvis du har en jobb som tilsier at du må være stylet hele tiden...)

Skrevet

Jeg syns det er litt rart at du orker å bruke tid på dette, og ikke lærer det selv. Eller er frisøren i kjelleren?

Jeg går til frisøren når det begynner å bli pistrete i tuppene, kanskje 2-4 ganger i året.

Skrevet

Vet ikke om jeg hadde giddet å sitte hos frisøren så ofte. For min del er det nok med 2-3 ganger i året. Men dersom du har tid og penger til det, så hvorfor ikke?

Anonym poster: b18418b37c0e0b4a858ff9d0588fc34a

Skrevet

Jeg må bare legge til at å gå til frisøren er omtrent like kjedelig som å gå til gynekologen. Noe man bare må av og til som er greit å få overstått

Skrevet

Jeg vasker, kurer, føner og farger håret selv, og klipper det noen ganger i året hos frisør.

Men har du råd, så ser jeg ikke problemet med å gjøre det slik du gjør, skulle gjerne hatt råd til det selv.

Skrevet

Jeg går 4-5 ganger i året. Føler ikke behov for mer enn det. Kunne gått oftere om jeg ville. Har både tid og økonomi til det.

Anonym poster: 1efb359dbce2bdcfa07e279f8e4747e3

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Klipper meg ca hver 7.-8. uke, men vaske mitt kortklipte hår, det klarer jeg selv. Ikke har jeg tid til å gå til frisør oftere heller, og lommeboka hyler bare ved tanken... Men du verden - det er deilig å sitte i frisørstolen, altså, men jeg føler jommen meg jeg går ofte nok.

Skrevet

Regner med du har råd til det siden du gjør det og hva du bruker pengene dine på bryr meg lite.

Om du lar barna gå i for små klær uten mat og ikke får være med på ting for å ha råd til det er det selvsagt helt horribelt.

Men om du fint klarer denne utgiften på toppen av alt som må betales så kos deg

Anonym poster: 840a84c810a81f5453179ac342653ed3

Skrevet

Sikkert ok det, men det kommer jeg aldri til å ha mulighet til. Jobber 100%, to unger og mann som også jobber 100%. Ikke har vi au pair eller vaskehjelp, så når jeg har ledig tid prioriterer jeg trening foran hår;)

Skrevet

Hva jobber du med siden du sier at jobben din er å se bra ut?

Før jeg fikk barn var jeg hos frisøre ca hver 5 uke.

Nå er det i forferdelig stand og jeg drømmer om tiden da jeg hadde råd og tid til håret mitt:/

Anonym poster: 758cea20e588af225e7e9171ffa679c7

Skrevet

Er du 80 år eller?

Anonym poster: 5876850b60b69d99896a8d51cd179f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...