Gå til innhold

Lov å begynne å kjøpe ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13+3, vårt på ul i går, alt stod bra til. Vi har en på snart 5 år fra før, så jeg har mye av de store tingene fra førstemann. Men har lyst på ny madrass, og litt annet småtteri. Vogn og klær kjøper jeg når vi vet hva det er, men er det for tidlig å shoppe når man bare er 13 uker????jeg elsker babyting!!! Når begynte du å handle inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt litt allerede jeg, det ligger noen bodyer og ullundertøy i en liten kiste langt unna allfarvei. Vi begynner prøverør i april etter 3,5 år som barnløse. Så når jeg er 13+3 da har ejg sikkert handlet alt for mye :P

Skrevet

Jeg begynte i første trimester ;) Har spredt det litt utover svangerskapet så ikke alle utgiftene skal komme på så kort tid :)

Skrevet

Jeg har ikke handlet eneste ting enda!!! Kribler og klør i fingrene etter noe å kjøpe!!

Er i uke 21+4.

Grunnen er at vi har alle store ting etter datteren vår og skal arve klær etter gutten til min venninne.

Har så lyst til å handle, har litt skikkelig redebygger i det siste :-)

Skrevet

Jeg har også fryktelig lyst til å begynne snart. Ettersom denne babyen ikke var helt planlagt og jeg skulle bare ha tre barn, så har jeg gitt bort veldig mye, så jeg må kjøpe inn en del (hurra;)). Er i uke 18 nå og tenkte å kjøpe vogn og diverse etter ordinær UL som jeg skal ha i uke 20. Gleder meg:)

Skrevet

Jeg har pleid å kjøpe et lite klesplagg når jeg har fått vite kjønnet på ordinær UL, men ellers drøyer jeg det litt lenger. Men selvfølgelig er det lov om du har lyst! Selv synes jeg det blir lenge å lagre ting. Jeg gleder meg også til å kjøpe litt ting siden vi også har gitt bort mye!

Skrevet

Jeg er bare 7 uker, og har kjøpt et par småting alt. Som min mann sier, vi skal jo ha et barn, så om det ikke skulle gå denne gangen, så prøver vi igjen (men det skal selvsagt gå!). Synes det er superkoselig å handle inn litt babyting. Har begynt å strikke en bukse også, er så treig med strikking at det er nødvendig for å få den ferdig i tide, hehe...

Skrevet

Jeg skal på tidlig UL når jeg er 9+4, og hvis alt ser bra ut så skal jeg begynne å se etter vogn o.l. allerede da :) Men venter med å gå til innkjøp av både vogn, bilstol, klær osv. til etter ordinær UL da... hvis jeg greier :P

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre sier og mener. De som syns det er tidlig å begynne allerede i første tri, trenger jo ikke bestemme over andre. Du bestemmer selv når du ønsker å begynne. Vi begynte allerede i uke 6 så smått. Vi tenker at vi heller kjøper litt og litt hver måned, så slipper man ut med flere tusen på en gang :)

Kjøp ting når du selv ønsker ;)

Skrevet

Jeg har alltid handlet noen småting under mine svangerskap etter uke 8. Kanskje vært litt heltemodig, men det har da gått veldig bra:) Venter nr 4 i august og har allerede handlet noen nøytrale klær som kommer til å være bare dens, siden jeg har mye fra før. Ny vogn skal kjøpes i løpet av våren - gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...