Gå til innhold

HJELP! gode tips til å vaske badegulvet mottas med takk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har helt nytt, flislagt bad, og allerde ser gulvet ut som det aldri har sett såpe og vann. blæh :( Jeg får ikke rent mellom fugene, de blir jo misfarget med en gang.. og når jeg bruker mopp og vasker over gulvet, blir det skjoldete og fælt. Hva skal jeg gjøre og hva skal jeg bruke??

Anonym poster: e3299d3b6488882bc85763044526a84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt avhengig av hvordan flis du har så duger mopp dårlig. Er det blanke og glatte fliser du har, så bør du bruke langkost og fille. Da kan man dra nalen over slik at mest mulig vann og skitt blir med opp fra gulvet.

Fugene vet jeg dårlig med egentlig, har ikke opplevd at de blir så misfarget, men vi har ikke lyse fuger.

Skrevet

langkost og fille skal bli! takk for godt tips :)

noen med tips på fugene?

Skrevet

Kom på en ting, ikke bruk for hard kost og skrubb på fugene, en jeg kjenner ødela fugene sine på den måten og måtte legge nye fuger og fliser etter bare et par år. Han skura fugene av :P

Skrevet

haha, godt å høre at jeg ikke er alene! det har jeg gjort også..

Skrevet

Jeg har kjøpt vaskesystem fra Enjo. Ikke alt jeg er like fornøyd med, men baderomsskrubben er fantastisk. Sammen med skurepastaen de har, blir fugene som nye! Og gulvvaskesystemet er supert på flis. Blir ikke skjolder fordi man får tørket opp overflødig vann...

Har til og med fått bort det belegget på dusjdøra som jeg ikke har fått av med noen kjemikalier med denskrubben...

Er ganske dyrt, og dumme meg kjøpte det uten å vite at man fikk bra rabatt om man hadde homeparty... Så skal man ha det, sparer man på å ha party. Enjo.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...