Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Må starte med at vi i det store og hele er utrolig fornøyde med bhg, men det er en ansatt som rett og slett mangler noe når det kommer til det å jobbe med barn. For all del, han bringer mye humør og musikk inn i barnas hverdag, men han er er surrehue uten like! Her om dagen så jeg et av de minste surre rundt i gangen, sendte han tilbake inn på avdelingen og ca 15 min senere kommer en svært opprørt mamma som har funnet sønnen ute alene uten annet enn inneklær og sokker i -15... Han var selvsagt alene på avd, dette ville ALDRI skje om noen av de andre hadde vært tilstede. Skal man levere til han tar det hele en ekstra halv time. Du er nødt til å stappe ungene opp i armene hans, nå leverer vi stort sett sendt, så det pleier ikke være et problem, men i dag skulle de minste ut og han gikk ut med dem. Vi leverte akkurat da, så jenta vår ble med. Han dro de med ut på isen der hun selvfølgelig gikk rett på snørra, men om han løfter henne opp og trøster? Nei, hu blei dyttes rett ut på isen med beskjed om at det ikke var noe vondt.. Det blei til at vi leverte henne på nytt inne. Dette er ikke verdens største feil, men det er slike ting hele tiden og jeg ønsker egentlig ikke lengre at han skal ha ansvaret for jenta vår alene. Hun har storebror i bhg og å bytte bhg er synd da de andre er verdens beste! En samtale med pedleder er nok på sin plass, men hvor begynner man? Anonym poster: 13278e3e940bc84cbd39edb2a1b24d76
Kliko Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Man begynner, som du sier, med en samtale med pedleder. Der forteller du hva du føler. Om dette stemmer, må det jo være fler som reagere. Ikke bare andre foreldre, men andre annsatte? Ring barnehagen i dag! Tenk alt som skjer når ikke du /andre foreldre er til stede.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Man begynner, som du sier, med en samtale med pedleder. Der forteller du hva du føler. Om dette stemmer, må det jo være fler som reagere. Ikke bare andre foreldre, men andre annsatte? Ring barnehagen i dag! Tenk alt som skjer når ikke du /andre foreldre er til stede. Vi har jo til en viss grad bare justert oss og leverer etter at det er kommet flere å jobb, og før senvakta er alene hver dag, så resten av tiden i bhg er jeg stort sett ikke så bekymret for. Men jeg skal ta det opp ved levering i morgen for dette er IKKE greit lengre... Eldste gikk på samme avd tidligere og vi løste det på samme måten da, samt at jeg i begynnelsen sa ifra at jeg ville at en av de andre tok ekstra vare på sønnen min da han var oppstartskontakten hans. Det var overhodet ikke suksess, men vi løste det med en gang. Jeg får skrive ned noen punkter og ta en samtale. Det er så synd egentlig, for han gjør sitt aller beste, det er bare s langt ifra godt nok... Anonym poster: 9e6fd0c354d766877d0a5fda34c0618d
Kliko Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Man begynner, som du sier, med en samtale med pedleder. Der forteller du hva du føler. Om dette stemmer, må det jo være fler som reagere. Ikke bare andre foreldre, men andre annsatte? Ring barnehagen i dag! Tenk alt som skjer når ikke du /andre foreldre er til stede. Vi har jo til en viss grad bare justert oss og leverer etter at det er kommet flere å jobb, og før senvakta er alene hver dag, så resten av tiden i bhg er jeg stort sett ikke så bekymret for. Men jeg skal ta det opp ved levering i morgen for dette er IKKE greit lengre... Eldste gikk på samme avd tidligere og vi løste det på samme måten da, samt at jeg i begynnelsen sa ifra at jeg ville at en av de andre tok ekstra vare på sønnen min da han var oppstartskontakten hans. Det var overhodet ikke suksess, men vi løste det med en gang. Jeg får skrive ned noen punkter og ta en samtale. Det er så synd egentlig, for han gjør sitt aller beste, det er bare s langt ifra godt nok... Anonym poster: 9e6fd0c354d766877d0a5fda34c0618d Ja dere får unngått at barna deres er alene med han. Men hva med de andre barna da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå