Gå til innhold

Merker jeg har lyst til å gråte


Jenny_m

Anbefalte innlegg

Har en liten tass på 2 fra før av og hadde en perfekt graviditet og en enda bedre fødsel. Denne gangen føler jeg meg lurt :( Er kjemepe kvalm, svimmel og har masse migrene. Har vært en del borte fra jobben så har fortalt det til sjefen og resten av lederene.

 

Siden formen varierer sånn fra dag til dag fikk jeg 70% sykemld. slik at jeg kan være hjemme når jeg er dårlig og ta igjen de timene på dagene jeg føler meg bra. På noen arbeidplasser er dette vanskelig men med litt planlegging er ikke dette noe problem hos oss..

 

Da jeg ringte jobben i dag tidlig for å fortelle dette var jeg kjempe fornøyd fordi jeg faktisk slapp 100% sykemld. Men ble møtt av en forbanna drit sur sjef som syns dette var det dummeste hun noen gang hadde hørt og det ble så mye mas og bla bla bla. Merket at tårene presset på og at klumpen i halsen bare ble større og større. Hormonene mine er nok med på å overreagere litt men syns bare dette var så utolig slemt av henne.

Hun var så utrolig bitter og frekk i tlf. Jeg ble så satt ut så klarte ikke svare henne en gang. Men kan kanskje ikke forvente noe annet av en singel dame i 40 åra uten barn som KUN lever for jobben.

 

Føler at det siste jeg vil er å dra tilbake på jobben nå. :( BHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører ikke hjemme her, men så emne ditt i menyen :) jeg forstår godt at du føler det slik, jeg ble møtt av lignende scenario da jeg var gravid, jeg var ikke sykemeldt, men trengte hjelp til tunge løft osv.

Du må bare tenke at barnet kommer først og bite tennene sammen og ikke la deg bli herset med. du har rett på å få tilrettelagt på arbeidsplassen. i mitt tilfelle ble jeg forflyttet til en annen avdeling av regionssjefen. Kona hans hadde tilfeldigvis fått en permanent skade på bekken pga tunge løft under graviditeten, så det ble min redning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat motiverende av en sjef!

Men ja om hun er 40 år og barnløs- så skjønner hun ikke seg på sånt... Eller vil ikke forstå!

 

Men ble hun sur fordi du er sykmeldt? Eller fordi du ikke er 100% sykmeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble sur fordi jeg ikke ble 100 % :( Men dagene mine er så opp og ned så om jeg er i fin form man, tir, og ons, vil jeg veldig gjerne jobbe de dagene. Ringte legen og fikk 100% sykemld. Orker ikke krangle med henne. Så da får jeg heller vaske huset, bake kake og hente skatten før i bhg de dagene jeg er i fin form da ... Prøver å se litt lysere på det. Men dagen ejg skrev dette tok hormonene over hehe. Godt å få det ut da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit.

Det er jo bare for en periode:)

 

Aner jo ikke hva du jobber med, men jeg husker et tilfelle om en jente som jobbet i bhg. hun var en uke 30%, en uke 50% og en uke 70 % sykemeldt... det var travelt for arbeidsgiver....

Men du var jo 70%, dvs at sjansene er meget store for at du faktisk ville gjort en god jobb når du først var på jobb...

 

Men, men.. NYT det, samle opp energi, og ikke tenk på surpompe-sjefen, he,he:)

(p.s hun kunne jo sagt det til deg på en fin måte og da by the way)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...