Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 vi reiser til syden i sommer og mini er da litt over året. jeg forhørte meg med reisebyrået, og de sa at barn under 2 år får ikke eget sete på hverken fly eller transferbuss uten å betale full billett som er 6200,-(!) har ikke råd til det, men synes det er litt ubehagelig å ha mini på fanget... kom over et produkt som heter cares http://barnombord.no/nettbutikk/cares.html#!/~/category/id=1998496&inview=product12827399&offset=0&sort=normal (link til bilde) og tenker at jeg kan feste skulderstroppene i seteryggen som vist på bildet, og løsner stroppene langt nok til at de går over mine skuldre og fester resten som vist på bildet.. hva tror dere om det? er jo bedre enn ingen sikring tenker jeg.. Anonym poster: 728d29d561f3e9542f91887f7c787c6e
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Vi leier alltid bil og har med egne seter når vi drar på ferie. Da har vi det så fritt som vi vil. Plukker opp bil på flyplassen, og leverer der når vi skal hjem. Kommer langt med en tusenlapp for ei uke for leiebil. Da slipper du å bekymre deg for å sitte på med gærne bussjåfører og. Og man slipper sitte timesvis på en buss før man er på hotellet, bare å kjøre direkte....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Men de må jo ha eget sete for å bruke den selen? Dersom du ikke bruker beltet på rett måtet vil det vel også miste sin funksjon? På flyet får jo også barnet en egen sele som festes i din sele. På bussen må du enten ha med barnesete (som oftest ikke kan festes skikkelig) eller ha barnet på fanget, tviler sterkt på at denne selen vil gjøre det sikrere på bussen... Anonym poster: 30c9801500ceae16ca28086a42dda364
Gjest Vicky Pollard Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Vi hadde ungen på fanget. Anbefaler leiebil i ferien, om dere ikke har med eget sete. Dårlig med sete i taxier også.
Tantrum Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Vi reiste til "syden" på charter også med ei på 14 mnd og turen ned gikk helt fint. Vi tok med eget bilsete, sendte det med som bagasje og festet dette i bussen. Gikk så fint, atte
Kliko Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Ta med eget sete Det gjorde vi da mini var et år Når vi drar til sommeren er han nesten fem år, og vi kommer til å ha med bilpute som han kan bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå