Gå til innhold

hvor lenge har du hatt din vaskemaskin, uten reprasjoner, og hvilket merke.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny Miele W3132 NDS med en forventet levetid på 20år :)

 

Det beste er at den er på SALG til 4995kr

 

Jeg kjøper ny, selv om min AEG som jeg har hatt i 15år går som en kule.......men kun fordi jeg skal flytte langt,langt,langt, og er redd min AEG ikke tåler den laaange kjøreturen :)

 

Takk for hjelpen jenter :)

 

Anonym poster: d2568383cc0b49674fd35d09d7ecffb8

 

Hi glemte jeg å skrive, om noen lurer

 

Anonym poster: d2568383cc0b49674fd35d09d7ecffb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er ikke såå gammel, men fem år! En billigmaskin - zanuzzi (eller hvordan det skrives) til 3000 kr. Går like godt enda og har også vasket mye sagflis og spiker ;) vi måtte bytte en del en gang men det var vår egen feil som glemte å slå på varmen i rommet da vinteren kom så vannet frøs i maskinen..

Det er nesten litt irriterende at den går enda for jeg ønsker meg en stoor maskin med 11kg kapasietet og var sikker på at den ikke kom til å holde så fryktelig lenge iom at det er en billigmaskin.. Jaja ;)

He, he søsteren min har hatt en zanuzzi vaskemaskin i 15 år eller noe. Durer og går, og det på et småbruk med mye arbeidsklær. Tror de har skiftet noe på den men. Helt utrolig på en slik billig maskin!

 

Anonym poster: 3c195eea816b7738cd3144d813d6adc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke såå gammel, men fem år! En billigmaskin - zanuzzi (eller hvordan det skrives) til 3000 kr. Går like godt enda og har også vasket mye sagflis og spiker ;) vi måtte bytte en del en gang men det var vår egen feil som glemte å slå på varmen i rommet da vinteren kom så vannet frøs i maskinen..

Det er nesten litt irriterende at den går enda for jeg ønsker meg en stoor maskin med 11kg kapasietet og var sikker på at den ikke kom til å holde så fryktelig lenge iom at det er en billigmaskin.. Jaja ;)

He, he søsteren min har hatt en zanuzzi vaskemaskin i 15 år eller noe. Durer og går, og det på et småbruk med mye arbeidsklær. Tror de har skiftet noe på den men. Helt utrolig på en slik billig maskin!

 

Anonym poster: 3c195eea816b7738cd3144d813d6adc8

fillern ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...