Gå til innhold

Møte igjen venninne som dumpet meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i utdrikningslag med en x -venninne som dumpet meg for et par år siden... Har ikke sett henne på 3 år & har ikke lyst å ha noe med henne å gjøre, men man må jo oppføre seg. Og det er her jeg trenger tips! Hun såret meg skikkelig, og jeg føler vi har noe uoppgjort, men jeg har ingen interesse av å ha henne tilbake i livet mitt/bruke noe mer tid på henne. Så hvordan oppfører man seg da? Høflig (falsk), men unnvikende? Høflig, men relativt kort? Føler det er en viss fare for at man drikker for mye & skal lette sitt hjerte... Og dit vil jeg virkelig ikke komme!! Tips, please?

Anonym poster: aa08b13ca8630c898ae63907b7036ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høflig og kort. Og begrens ditt alkoholinntak. :)

Skrevet

Enig med Ziva

Anonym poster: 9fb1a4cbef9e351985cc8caa479e436a

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg hadde takket nei til utdrikningslag.

Skrevet

Ikke noe moro, men gjør som ziva sier.

Hadde samme situasjonen for et par år siden. Jeg valgte å ikke dra i det utdrikkningslaget :/

Skrevet

Hvorfor takker du ja til invitasjon når du ikke vil ha henne i livet ditt og hun såret deg så dypt?

Anonym poster: fb6631ffc5f4e5ff0414b6fbab5282da

Skrevet

Dropp utdrikningslaget.Hadde ikke gått jeg!Hvorfor bruke tid på en du egentlig ikke vil ha noe med å gjøre? Så slipper du å tenke på hvordan du bør oppføre deg.

Anonym poster: 6bb80a58e243babdd70874c8db68f6bc

Skrevet

Det er vel en felles venninne som skal drikkes ut.

Anonym poster: 1b9fb2a51f4411e82c72f7589d664bb1

Skrevet

Da oppfører du deg voksent! Vær kort og høflig, styr unna alkohol!

Anonym poster: fb6631ffc5f4e5ff0414b6fbab5282da

Skrevet

Det er en av mine aller beste venninner som skal drikkes ut, og jeg vil selvfølgelig at hun skal få verdens beste dag... Hun vurderte å ikke invitere denne x-venninnen min av hensyn til meg, men jeg synes det ble for dumt.

Så måtehold med alkohol & kort/høflig håper jeg at jeg klarer! Kjenner at jeg gruer meg :(

Hi

Anonym poster: aa08b13ca8630c898ae63907b7036ac8

Skrevet

Det går bra! Lykke til!

Anonym poster: f33178912d4f7cc9a834f59e7b0babba

Skrevet

Du hallo? Vi går ikke på ungdomsskolen lengere.

Du er for deres felles venninne anntar jeg? Gjør dagen minne verdig for henne. Drit i hun andre da, vær høflig og kort. Slik du vil snakke til en annen tilfeldig person på gata. Ikke fanken om jeg hadde droppet å delta, det syns jeg blir barnslig for en slik grunn. Skal ikke la en annen vinne over deg pga dette.

Skrevet

Ikke skuff hun som drikkes ut ved å ikke komme..Det er hennes dag.Vis at du er voksen og takler det..Du trenger jo absolutt ikke å snakke med henne..Jeg hadde anbefalt deg å begrenset inntaket veldi om du vet at det kan skje at man blir litt ærligere utover.Hils på henne og smil.Trenger ikke gjøre mer.Også vet kanskje de andre jentene om situasjonen?!Det er supervanskelig!Men du vil klare det :) Er ikke noe gøy der og da..

Skrevet

Jeg har "gjort det slutt" med min tidligere beste venninne og vi kan fint omgàs i store lag. Det tok et par ganger med "motstridende" fölelser, men du trenger ikke snakke mye med henne.

Konsentrer deg om de menneskene du liker og vär höfflig og korrekt mot henne.

Föler at vi er bekjente nà, pà lik linje med andre bekjente. Ikke noe mer grums, men det tok tid og avstand.

Gjest Anybody
Skrevet

All Of the above! Men slutt p si man, si heller jeg :)

Skrevet
All Of the above! Men slutt p si man, si heller jeg :)

Ment til mitt innlegg?Hva mente du?

Gjest Anybody
Skrevet

Mente slutt p si man.. Man mener, man bør man ditt og datt.. Du snakker for deg selv derfor jeg mener, eg bør jeg vil :)

Skrevet

Hvorfor kan man ikke si man?

Det er ikke jeg som har skrevet det anonyme innlegget om det var det du mente?

Skrevet

Slutt å ha så mange skrivefeil...

Anonym poster: 3a588305f42a9569306e2a36df218944

Skrevet

Du går selvfølgelig i utdrikkningslaget til en av dine beste venninner. Du er høflig og kort. Du drikker ikke så mye. Du setter deg ikke med vilje med henne. Du prøver å unngå kontakt med henne på en diskre måte ( det vil si du springer ikke bort om hun kommer bort, men du gjør deg opptatt)

Anonym poster: 235ba907aeb329cbf762b3d5363bd6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...