klg,2 boys now:) Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 *kleskoder *blande gjestene så enn skal bli kjent med nye folk *laaange taler
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 hater og hater.. -kleskoder er hel greit. Selv oppfordret vi flest mulig til å bruke bunad fordi vi selv brukte det. De som hadde fra før vel å merke! -Hadde jeg blitt satt sammen med bare ukjente, uten mannen min, hadde jeg "dødd"! Vi plasserte ukjente sammen, men alltid parvis. -laaaaaange og KJEDELIGE taler er jo kjipt da.. Men noen taler kan være laaaaaaaange og morsomme, og om taleren i tillegg er god så gjør ikke lengden så mye! Det jeg liker minst med bryllup er at alt fokus er på bruden.. Hva med brudgommen liksom?? Jeg er håpløst uromantisk, og hater å være i sentrum, så hvordan jeg i det hele tatt kom gjennom bryllupsdagen skjønner jeg egentlig ikke! Har aldri drømt om å stå brud, og hadde lyst til å gifte meg kun av praktiske grunner, men mannen ville ha full pakke, og etter noen kompromisser ble det nesten full ihverfall.. Anonym poster: d6f121d9f1c9fd29f75a83b95a983d66
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Dansing og selskapsleker. Heldigvis er min forlovede enig, så det har vi ikke tenkt å ha i vårt bryllup. Anonym poster: ee51ff6cba77a59a0c3e7b26c55a98ef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 - Å vente 2,5 time på at brudeparet skal komme tilbake fra fotografering. Etter MIN mening kan de gjøre det før vielsen. -Å ha egne kaffegjester. Det blir litt A og B for meg. Da er det edre å invitere færre, eller å legge standarden litt lavere slik at man har råd til hele festen for alle. - Live band som spiller middelmådige svenskehits på full guffe. I det forrige bryllupet jeg var i, var det så høy musikk at det ikke gikk an å føre en normal samtale. - Viseverter og "den rosa sangen dere" --- Blir bare teit. Og nei, jeg er ikke gift og om jeg blir det så foregår det i stilhet på tinghuset. Anonym poster: 8373f1f87a191f091570c37c2456f21c
It's all about me Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Når jeg kommer i selskap og ser en bunke med sanger på hver plass har jeg bare lyst til å snu igjen. Hater slike pinlige sanger. For det er kun pinlig og en skikkelig stemningsdreper. Eller kan jeg også styre min begeistring for polonese....
Gjest Nerdens'mus Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 At brudeparet må opp på stolene. (Ble heldigvis ikke så mange ganger, men brudekjole og møbbelklatring nei nei nei) At man får så liten tid til å snakke med hver enkelt gjest. ( Familie som man bare ser 4 helger i året lokker, men man må nesten snakke litt med hver enkelt gjest inkludert mannens familie.) Når man nesten ikke kjenner andre enn brudeparet og de nesten ikke har tid å snakke med deg for de de må snakke med hver enkelt gjest. At bruden vil ha brudepiker og ber oss kle oss i lik farge å fargen er håpløs og finne. Stort sett elsker jeg bryllup, men fant da noen ting.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Bridezillanykker. Går ikke i bryllup der bruden har fikse ideer og jeg føler at jeg bare er en slags statist i hennes store dag. Anonym poster: 7a48efff1517f14ac77b18061a0041a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå