Gå til innhold

Hva husker du som barn? Positivt, negativt osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivt:

Jeg husker, barbeinte tær på gressplen, sommerblomstene vi plukket til mamma. Mamma som servert saft på hagebordet vårt.

Negativt:

Mamma som satt på meg bleie etter et uhell. En sprøyte jeg måtte ta på barneskolen som jeg ikke ville.

Anonym poster: cb8699966a463909c8bc8e13b4ec7e37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt

Lange sommere på stranda(innbiller meg det var mere fint vær før)

Kjøpe is på benserten;-)

Negativt

Kjede seg i dårlig vær,ingen hjemme og ingenting på tv

Skrevet

Positivt: Mamma og pappa lagde masse god mat, vi reiste mye. Huset vårt og hagen, mange gode trær å klatre i.

Negativt: Krangling, vold, krangling når vi hadde besøk, hat, negative følelser, usikkerhet.

De negative minnene har boret seg fast og jeg husker negative hendelser mer detaljert og bedre enn de positive, som jeg husker vagt fordi noen har snakket med meg om det.

Skrevet

Positivt: Min fantastiske tante som tok oss med overalt på sommeren, lagde nydelig mat og som altid hadde døren sin åpen.

Negativt: Mor som drev med psykisk mobbing og far som altid tok seg mange drammer i helgene og ble ufyselig i fylla.

Anonym poster: 3483d1604839e07df522bae78733bfa2

Skrevet

Negativt: At jeg ikke hadde noen venner, og at pappa kalte meg en taper som aldri var ute blant andre barn. At jeg ble kastet i elva som 12-åring, og at jeg tilfeldigvis begynte i samme klasse som guttene som gjorde det da jeg begynte på ungdomsskolen noen måneder senere. At jeg ble kneblet og lagt midt i veien av noen andre barn for at jeg skulle bli påkjørt.

Positivt: Da lillebroren min ble født.

Har ikke så mange positive minner. Glad jeg er blitt voksen.

Anonym poster: bfdfa80367ba434d9dccfc00a0bc95d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...