Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Flyttet til et nytt sted for noen mnd siden, og i dag fant jeg en mld fra nabodama hvor det stod "Hei!:-)) Skal vi smugrøyke?:-)". Skulle låne tlf hans for å ringe, men da ble han litt stressa. Jeg lurte på hva som egentlig var problemet, så da han til slutt ga meg mobilen så sjekket jeg jo mld for å se at om det var en grunn til at han var litt motvillig..:-( Han påstår at det ikke var noe å henge seg opp i, det var kun snakk om en røyk og ikke noe big deal. Mente jeg overreagerte da jeg ble sur. Fikk bare en skikkelig dårlig følelse da, og ble helt på gråten. Lurte jo veldig på hvorfor han ikke hadde sagt noe til meg om dette, det hadde jo helt klart jeg gjort om det var jeg som hadde røykt med nabomannen (jeg røyker ikke. Han gjør det av og til). Overreagerer jeg? Anonym poster: 69e159edd8677fae9ebf87538fec7c3f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jeg hadde nok blitt litt mistenksom, siden han ikke har nevnt noe om det tidligere, og ikke ville at du skulle se på telefonen hans. Her i huset spiller det ingen rolle hvem sin telefon eller pc vi bruker, fordi vi ikke har noe å skjule for hverandre. Og det er det som hadde gjort meg redd - han har noe å skjule... Ta deg en skikkelig prat med mannen din, du. Anonym poster: 8e3e4f5e4ad97d73f29e628b446ec653
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Synes det var litt rart at han prøvde å holde det hemmelig, iom at han ble stresset da du skulle låne tlf hans.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Litt merkelig ja, men dette må ikke bety at han er utro (kommer sikkert en del innlegg om det). Vær litt på vakt fremover. Jeg har heller ingenting å skjule for min samboer, men liker ikke at han bruker min telefon for det, den er privat. Anonym poster: e3e116b24baf8785aac8bd4d8173ff3e
stearin Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Det var en pussig ting å holde skjult. For å være ærlig, jeg ville blitt mistenksom. Men det kan også være at nabodama smugrøyker for mannen sin eller no sånt? At hun bare ønsket litt selskap, og siden mannen din røyker av og til, er jo han en god røykevenn, eller? .
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Ikke bare holdt han det hemmelig. han gjør jo det fordi han vet du ikke ville like det... men denne nabodama har altså allerede fått nr hans og vet godt at de må smugrøyke. hørtes ikke ut som hun er din venn eller vil bli... gud jeg hadde blitt forbannet... :-\ Anonym poster: eb5d2ec61415fac521fb22a7348e714e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå