Gå til innhold

Inspirert: Hvor mye veier JEG (også bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke tenkt til å gå ned 13 kg til??

Du er jo kjempeslank.

Anonym poster: 0b5fae0e1552b804fe0ee7b31ea4d876

Jeg er enig! Hvorfor gå ned mer? Nå ser du slank og kvinnelig ut, med litt former.

Fokuser heller på å holde vekten og event stramme opp muskler/bli sterkere i kroppen.

Og til kvisene som klager på uinteressante tråder, dere velger selv å lese og svare, så klapp igjen brødsaksene.

Anonym poster: c228d9a19ccf951902f66fb59324a87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil tro du mister både pupper og det lille jeg ser er igjen av en rumpe om du går ned 13 kg til.. synes bildet var flott! og det viste en sunn og slank kropp :)

Anonym poster: 84ce2ce42d135c71b065dedb208d7a51

Skrevet

DU er en av de irriterende "små" som virker og fiske etter kompliment og ikke skjønner at du sårer alle som er større enn deg når du holder på som du gjør..SOm er mange av de rundt deg vil jeg tro. Fokuser heller på og leve sundt du, ikke på og gå nedi vekt. Moderat trening og sundt kosthold og du er der alle burde vært.

Anonym poster: 884c05598341bd7db0263adaaef8b455

Eh, nei, jeg er en av dem som fikk beskjed fra legen om at jeg var så overvektig at jeg holdt på å utvikle diabetes. Og jeg er en av dem som nå har slanket meg ned. 23.des. vippet jeg fra overvektig til normalvektig, og det er jeg glad for. Men jeg føler meg fortsatt fremmed i denne kroppen, som fortsatt er så mye større enn den har vært i mine 27 år....

hi

Anonym poster: 07b42b8bb4a01bd3644ba81c9c80cc23

Skrevet

Du har ikke tenkt til å gå ned 13 kg til??

Du er jo kjempeslank.

Anonym poster: 0b5fae0e1552b804fe0ee7b31ea4d876

Jeg er enig! Hvorfor gå ned mer? Nå ser du slank og kvinnelig ut, med litt former.

Fokuser heller på å holde vekten og event stramme opp muskler/bli sterkere i kroppen.

Og til kvisene som klager på uinteressante tråder, dere velger selv å lese og svare, så klapp igjen brødsaksene.

Anonym poster: c228d9a19ccf951902f66fb59324a87b

Jeg vil gjerne tilbake der jeg alltid har vært. Jeg vil få på meg klærne mine igjen. Og komme inn i bunaden til 17.mai.

Anonym poster: 07b42b8bb4a01bd3644ba81c9c80cc23

Skrevet

HVOR er bildet da?!

Ser ut som om det er sletta nå.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

DU er en av de irriterende "små" som virker og fiske etter kompliment og ikke skjønner at du sårer alle som er større enn deg når du holder på som du gjør..SOm er mange av de rundt deg vil jeg tro. Fokuser heller på og leve sundt du, ikke på og gå nedi vekt. Moderat trening og sundt kosthold og du er der alle burde vært.

Anonym poster: 884c05598341bd7db0263adaaef8b455

Hehe...så slanke mennesker kan ikke ha et dårlig kroppsbilde fordi du veier mer enn dem? De kan ikke gå rundt og tro at de ser større ut enn de er, fordi du er enda større? Eller rett og slett bare være nysgjerrig på hvor mye det ser ut som de veier? Fordi de må ta hensyn til at du er tykkere, og dermed kan bli såret?

Dama har gått ned over 20 kilo! Hun har vært kjempeflink! Gratulerer til henne!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Finner ikkeno bilde jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...