Gå til innhold

Hvor mye tror du at jeg veier? *BILDE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

84?

Anonym poster: 508ea74fefe69e48220261ec7b2f333e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH, dagens opptur for meg! For jeg er bare 2 cm kortere og veier 81 kg, men i mitt hode ser jeg MYYYE større og bredere ut enn deg! Jeg ville ha tippet maks 70 kg, fordi jeg var sikker på at du var en god del slankere enn meg selv.

Nå ble jeg faktisk glad :-) Har egentlig mistanke om at mye av grunnen til at jeg føler meg så feit og fæl for tida er at jeg fortsatt presser meg inn i det jeg kan få på meg av de gamle klærne fra før svangerskapet. Håpløse bukser som presser valkene ut i livet, og for korte og trange gensere som ikke skjuler noe. Ut og shoppe! :-)

Anonym poster: d821e5e0ccece7125609b9692408d663

Skrevet

Tørr ikke å gjette for bildet er tatt i et merkelig perspektiv så det hadde nok ikke stemt uansett :)

Skrevet

Nydelig jente er du :) Og det at du har litt høyde gjør at man kan se veldig bra ut, selv om man bikker 100 på vekta :)

Anonym poster: 4a87de61004967c9eb0a67e02537a27c

Skrevet

Du ser fin ut. Hadde aldri gjettet at du veide så mye. Hadde tippet rundt 78 kg. Men er det deg på profilbildet da du var slankere? Bare nysgjerrig.

Anonym poster: 9e787df41eb15be7db8ed0763f51f735

Skrevet
Du ser fin ut. Hadde aldri gjettet at du veide så mye. Hadde tippet rundt 78 kg. Men er det deg på profilbildet da du var slankere? Bare nysgjerrig. Anonym poster: 9e787df41eb15be7db8ed0763f51f735

Takk :) Nei, er nok ikke meg på profilbildet :P

Skrevet
ÅH, dagens opptur for meg! For jeg er bare 2 cm kortere og veier 81 kg, men i mitt hode ser jeg MYYYE større og bredere ut enn deg! Jeg ville ha tippet maks 70 kg, fordi jeg var sikker på at du var en god del slankere enn meg selv. Nå ble jeg faktisk glad :-) Har egentlig mistanke om at mye av grunnen til at jeg føler meg så feit og fæl for tida er at jeg fortsatt presser meg inn i det jeg kan få på meg av de gamle klærne fra før svangerskapet. Håpløse bukser som presser valkene ut i livet, og for korte og trange gensere som ikke skjuler noe. Ut og shoppe! :-) Anonym poster: d821e5e0ccece7125609b9692408d663

Jeg er sikker på at du er flott akkurat sånn som du er! :) Og det å bruke klær som er for små er ikke det beste for selvtilliten. Så er bare å ta deg en shoppingrunde ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...