Gå til innhold

Levere inn oppsigelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg ha med begrunnelsen, eller er det bare nok å skrive at man slutter fra xx.dato og fratrer stilling fra og med xx dato? Kommer ikke godt overens med sjefen og er drittlei av hvordan hun behandler meg, så nå er det nook.. Vil ikke jobbe for henne. Er ingen verneombud eller noe i bedriften heller.

Anonym poster: 5b7020d1b0b6a2d9d2b8f0bf728698dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke begrunnelse. Bare si at du herved sier opp din stilling osv. Men husk at kanskje det gjelder fra 1 i hver mnd. Ville kanskje bare skrevet takk for samarbeidet

Skrevet

De gangene jeg har sagt opp har jeg bare skrevet at jeg har sagt opp min stilling hos *** fra dato ***' og underskrevet. Så har jeg tatt med meg brevet og snakket med sjefen min. Brevet har jeg skrevet fordi oppsigelsen må være skriftlig, ikke fordi jeg egentlig har skrevet noe fornuftig der. Det viktige for meg har vært det jeg har sagt til sjefen min. Ettersom du har et dårlig forhold til sjefen din, trenger du ikke å forklare noe som helst, men de fleste sjefer vil nok spørre hvorfor du sier opp, så hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg funnet på en "god grunn" hvis du ikke er klar for å si det som det er eller at du ikke vil si årsaken.

Anonym poster: 805b7ab9a23a53889e0c25fa57ea9049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...