Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Siste mann jeg møtte (gjennom nettet) hadde jeg hatt kontakt med lenge før vi møttes, så når vi omsider møttes var det omtrent som å treffe noen vi hadde kjent i lang tid. Det endte med sex. Riktignok jeg som tok første skritt for nærhet, men vi var da virkelig to som gjennomførte. I etterkant er fyren omtrent fornærmet - for han bruker aldri ha sex på første date... og jeg satt igjen med en følelse av at jeg nesten hadde presset ham til det, noe som definitivt ikke var tilfelle, ingen av gangene... Fant ut at jeg skulle gi en ny mann en sjanse, men nå er det jeg som tenker jeg vil ta det litt rolig. Og hva skjer?? Joda, etter knapt 20 minutter med noen få meldinger frem/tilbake så får jeg forespørsel om jeg vil ha fisting?? Jeg gir opp....!!! Anonym poster: c7ce857516c8bac4afcbb3d10730ed20
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Fisting? Hva er det? Hørtes jo ganske håpløst ut.. Høres også ut som mann nr. 1 ønsker å føle seg bedre/få selvtillitboost ved at du tok initiativet til nærhet, og det dermed gjør han så hot at kvinner ikke kan holde fingrene av fatet. Et spill jeg virkelig hater. Æsj Anonym poster: 2ea741ba4b9ff2cd9df13fb4abb6a619
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 jeg har og kontakt med noen menn på nett. Fått veldig god kontakt og følt det kanskje kan være noe der. Vi bytter telefonnummer så tikker meldingene inn om kan jeg ikke sende bilde, hva gjør deg kåt osvosvosv.. det er så turnoff...en sendte bilde av pikken sin til meg for han var så kåt.. svarte ikke, spurte ikke om bilde engang. Jeg sa jeg ikke vil sende bilde, da får jeg bare tilbake feiging...akkurat som de skal presse ut ett bilde..hvem sender slike bilder til fremmede? skulle lagt bildet ut på nett...med bilde av personen i tillegg... Anonym poster: 2af209ff8a0fd1a5eeecc5a2ddfde8b0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Jada, fikk tlf.nr til mr fisting allerede etter et kvarter - kunne god sende bilder.... ja, virker som om nr 1 har et eller annet vanskelig forhold til hvor tiltrekkende han mener han er ift damer. Hva med en mann sånn ca midt mellom at jeg "tvinger" ham til sex og han som vil diskutere når han kan "fiste" meg før det er gått 20 minutter....? hi - som er meeeeget oppgitt i øyeblikket!!!! Anonym poster: fe6c94201e29f0b5f6b9e8444900e3ea
Caprica Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Fisting? Hva er det? Hørtes jo ganske håpløst ut.. Høres også ut som mann nr. 1 ønsker å føle seg bedre/få selvtillitboost ved at du tok initiativet til nærhet, og det dermed gjør han så hot at kvinner ikke kan holde fingrene av fatet. Et spill jeg virkelig hater. Æsj Anonym poster: 2ea741ba4b9ff2cd9df13fb4abb6a619 Fisting innebærer å få en hel hånd opp i toern. Lovely. Haha HI ja det er mange frosker der ute! Men ikke mist tålmodigheten..møtte mannen min på nett for fem år siden og vi har i dag 2 barn og har vært gift i 2,5 år. Har også møtt to tidligere samboere på nett, ålreite karer og det er ikke møtet på nett som er grunnen til at det ikke funket. Men for all del.ramlet borti mange idioter også! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Fisting? Hva er det? Hørtes jo ganske håpløst ut.. Høres også ut som mann nr. 1 ønsker å føle seg bedre/få selvtillitboost ved at du tok initiativet til nærhet, og det dermed gjør han så hot at kvinner ikke kan holde fingrene av fatet. Et spill jeg virkelig hater. Æsj Anonym poster: 2ea741ba4b9ff2cd9df13fb4abb6a619 Fisting innebærer å få en hel hånd opp i toern. Lovely. Haha HI ja det er mange frosker der ute! Men ikke mist tålmodigheten..møtte mannen min på nett for fem år siden og vi har i dag 2 barn og har vært gift i 2,5 år. Har også møtt to tidligere samboere på nett, ålreite karer og det er ikke møtet på nett som er grunnen til at det ikke funket. Men for all del.ramlet borti mange idioter også! :-) Anonym poster: 0ecaa3d1e78e58ac9ef0143dead952ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå