Patetica fåkksi Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Apetit her befinner seg i en situasjon der et menneske: -opptar ALT for mye tenketid -med all tenketiden medfører at Apetit jobber dårligere -og ikke rydder bra hjemme (det ser faktisk ut som et julebord på horehus etter en klasebombe har eksplodert) -fører til at all annen tankevirksomhet fullstendig har stoppet opp (ALL, på ekte) -Apetit er blitt en eneste stor Sad Sam-lignende kladd med store fuktige øyne og en skjelvende underleppe Jeg ber dere herved være så veldig veldig vennlige og gjøre følgende for meg: -minne meg på hvorfor et menneske ikke fortjener all den oppmerksomheten -minne meg på hvor kul jeg er -minne meg på hvor selvstendig jeg er, ikke minst!! -komme med tips om hva for slags ting jeg kan gjøre når ALT jeg vil i hele verden er å fikle frem telefonen og sende vedkomne en patetisk melding som jeg ikke kommer til å få svar på på minst to og en halv time, og tro meg, to og en halv time i det siste er det samme som en måned, OK? Det er grusomt. Helt jævelig, og jeg ligger som et hulkende oppløst vrak på gulvet innen ti minutter etter å ha sendt melding når jeg ikke får svar. Takk, deres ærbødigste; Apetit
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 -minne meg på hvorfor et menneske ikke fortjener all den oppmerksomheten: Hva om kanskje dette mennesket fortjener det? Dette er den beste formen for hjerneskade, tross alt, så sjenk deg et glass vin og nyt det. -minne meg på hvor kul jeg er: Eh, det kunne jeg godt, og med eksempler, men jeg tror det faller under statshemmelighetsloven... -minne meg på hvor selvstendig jeg er: Du trenger ingen så mye at du trenger ødelegge deg for dem, men hallo, det er ingenting å tjene på avholdenhet. -komme med tips om hva for slags ting jeg kan gjøre: nnnjææææ, den er verre - holde ut? Bli tynn av påkjenninga?
bIomstre Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 -komme med tips om hva for slags ting jeg kan gjøre når ALT jeg vil i hele verden er å fikle frem telefonen og sende vedkomne en patetisk melding Tips: Brodere den patetiske meldingen i korssting (eller hva man broderer i...).
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2013 Tips: Brodere den patetiske meldingen i korssting (eller hva man broderer i...). Blomstre, du er kul. Med den regelen vil verden kjapt se at Apetit mister tekstmeldingsapetitten ja.
Gjest amandine Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Plattsøm kan også med fordel anvendes til patetiske meldinger;-) Knasende god idé, blomstre, signerer den!
Gjest amandine Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Og akkurat nå, Apetit, ble jeg litt glad for at jeg har vært sammen med samme distraksjon i 20 år.. Jeg er trygt forbi den verste hulkingen men får fremdeles hetetokter fra tid til annen. Uten hormontrøbbel:-)
Patetica fåkksi Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2013 Jeg er trygt forbi den verste hulkingen men får fremdeles hetetokter fra tid til annen. Det må jo være verdens beste tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå