Gå til innhold

Savner Juliea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bye Bye Malore. Dette ble i overkant dramatisk i en sak som har nada med deg å gjøre.

Anonym poster: a58bad8a42162abb602ac9e7b68baf98

Åh, bare det var negative høner som deg som ble borte!

Malore, vi sees som anonym eller med nytt nick :)

Anonym poster: 9555eb8920ddbbd4c7696027980fb740

Malore har fått mye tyn her inne når hun ikke har vært enig med de toneangivende. Når hun nå velger å slette seg for en gammel sak som ikke har noe med henne å gjøre så er det faktisk litt snålt.

Jeg er ikke spesielt negativ av meg, men reagerer litt på det irrasjonelle i dette.

Hyggelig at Malore ved sin avskjed endelig oppnår litt sympati ;)

Anonym poster: 418a482cee3eeab13ecb38d60f4fdbc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt rart hvordan det alltid er folk her inne som MÅ dreie en tråd som i utgangspunktet var ment å være positiv over til noe negativt? Hvordan det alltid, uansett hvem det er snakk om, bare MÅ komme med negative kommentarer om denne personen, straks noen prøver å bidra positivt?

Meget spesielt.

Hva mener du? Har vært borte en stund men samma gamle barnehagen her.

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på hvor hun har blitt av selv... Hvorfor er hun ikke her mer??

Hun fikk trusselbrev fra to brukere (som samarbeidet) her inne, hvorav direkte kidnappingstrusler mot hennes barn.

Saken er under etterforskning og iallefall den ene er funnet og identifisert, og det vil rettes erstatningskrav mot denne.

Noe mer vet jeg ikke.

Er det du Juliea som holder osd oppdatert??? :-)))))

Anonym poster: 41fd2a8e39af27d66426b774e111977e

Anonym poster: 96c67c596efbff8aa9b3dbe5a39d4011

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på hvor hun har blitt av selv... Hvorfor er hun ikke her mer??

Hun fikk trusselbrev fra to brukere (som samarbeidet) her inne, hvorav direkte kidnappingstrusler mot hennes barn.

Saken er under etterforskning og iallefall den ene er funnet og identifisert, og det vil rettes erstatningskrav mot denne.

Noe mer vet jeg ikke.

Er det du Juliea som holder osd oppdatert??? :-)))))

Anonym poster: 96c67c596efbff8aa9b3dbe5a39d4011

Nei, jeg er ikke Juliea. Vet ikke om hun er her engang. Men en annen bruker skrev endel om dette for en tid tilbake. Der sto alt dette, tror tråden er slettet eller noe, jeg finner den ikke igjen. Sto noe på Krangle også.

Skrevet

Blir nervøs av sånt jeg. Har en eks som er ille nok så holder med det...

Men har du ikke lagt ut noen personlige opplysninger om deg selv, så er det jo ikke noe problem og ha et nick her inne. Det er jo når man blir veldig personlig at folk kan finne deg.

Anonym poster: 4f4523cac4a2d101ef3495f51f8b3a98

Skrevet

Bye Bye Malore. Dette ble i overkant dramatisk i en sak som har nada med deg å gjøre.

Åh, bare det var negative høner som deg som ble borte!

Malore, vi sees som anonym eller med nytt nick :)

Anonym poster: 9555eb8920ddbbd4c7696027980fb740

Malore har fått mye tyn her inne når hun ikke har vært enig med de toneangivende. Når hun nå velger å slette seg for en gammel sak som ikke har noe med henne å gjøre så er det faktisk litt snålt.

Jeg er ikke spesielt negativ av meg, men reagerer litt på det irrasjonelle i dette.

Hyggelig at Malore ved sin avskjed endelig oppnår litt sympati ;)

Anonym poster: 418a482cee3eeab13ecb38d60f4fdbc3

Hehe, trenger ikke sympati... Men Elin har ikke svart. Nettopp fordi jeg har fått så mye tyn (som er greit nok i seg selv, tåler det)kan jeg godt tenke meg noen hadde hatt morro av å finne ut hvem jeg er og finne på dritt... Av den gode grunn av at folk tydeligvis har gjort det med andre og sikkert gjør det igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...