IceNose Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg er 29+4 idag.Jeg har ikke hatt noen plager i svangerskapet helt til nå..Når jeg våknet idag kjente jeg at "Nå skjer det noe med bekkenet"..Og det var vondt langt inni på høyre side..Var litt vondt til å begynne med idag men så gikk det bort. Jeg har drevet med noe i hele dag så har ikke fått satt meg ned før nå.Jeg har da fått vondt i korsryggen.Det får jeg når keg er aktiv i hele dagen.Men nå har jeg litt smerter nederst i magen..Akkurat det magen begynner..Kjennes som om jeg er støl og det gjør vondt når jeg flytter på me eller går..Noen som har noen tanker om hva dette kan være??
Salvador Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Urinveisinfeksjon?? Noen ganger kan man ha det uten at det svir når man tisser, kan kjennes som smerter/ubehag nederst i magen, nesten som at det presser og stikker. God bedring!
IceNose Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Hm kanskje det er det..Kanskje jeg skulle vært en tur hos lege i morgen for å sjekke det..Takk for svar
IceNose Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2013 De trodde ikke det var noe urinveisinfeksjon Hørte på hjertelyden o han har det fint Legen trodde etter mine beskrivelser at jeg begynner å få bekkenløsning..Litt roligere idag.Men formen er ikke å skryte av.Utrolig slapp og sliten så skal prøve med litt jern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå