Gå til innhold

Er det noen av dere damer......


Anbefalte innlegg

Skrevet

..... som har noe ull/super undettøy - stillongs og trøye - som jeg kunne arvet eller kjøpt rimelig til min datter på 13 år? Nå er det hun har så ødelagt at det nytter ikke å reparere det mer, og pengene strekker ikke til for å kjøpe nytt.

 

Dere som evt. bare skal komme med sure kommentarer, trenger ikke å svare ;-)

 

Anonym poster: 71128cd7fa163ec205ae241e5a2c3f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingenting på Finn eller lignende?

 

Vet at Sparkjøp pleier å ha endel salg på ull. Og Obs! Hypermarked har nå salg på Janus ull.

 

Anonym poster: 76377e17c975d3730c20e886ef1c6082

Skrevet

Hvilken størrelse bruker hun da?

 

Anonym poster: 01a44035310769e84cb1376c7c2ec902

Skrevet

Både Barnas Hus og Obs har salg på ull nå, hvis ikke du får arvet noe.

Skrevet

Takk for tips :-) Hun bruker str. S :-)

 

Anonym poster: 71128cd7fa163ec205ae241e5a2c3f33

Skrevet

opp

 

Anonym poster: 71128cd7fa163ec205ae241e5a2c3f33

Skrevet

Send meg en pm, jeg skal se hva jeg finner.

Skrevet

Europris har superundertøy til 40kr pr del nå...

 

 

Anonym poster: 8ae7ee97f82467dd414903f1c311eb8f

Skrevet

Sendt PM :-) Takk for alle svar :-)

 

Anonym poster: 71128cd7fa163ec205ae241e5a2c3f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...