Gå til innhold

Ordinær UL


Augustgutt13&Augustspire16

Anbefalte innlegg

Har ultralyd time 14. mars og gleder meg masse til å ta en mer grundig titt på den lille. . Er da 19 uker, og lurer på om vi skal vite hva det er :)

Heisann :) Jg skal oxo på oul 14 mars. Vil da være 18+1 :) Nå er dt "bare" en "lang" uke til å vente ;)

hvordan gikk det på oul?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ultralyd time 14. mars og gleder meg masse til å ta en mer grundig titt på den lille. . Er da 19 uker, og lurer på om vi skal vite hva det er :)

Heisann :) Jg skal oxo på oul 14 mars. Vil da være 18+1 :) Nå er dt "bare" en "lang" uke til å vente ;)

hvordan gikk det på oul?

Heisann:) Dt gikk kjempe fint i dag. Fikk ikke se om dt var en gutt eller jente fordi babyen lå md ryggen til :) Ble ellers flyttet 5 dager frem. Så ny termin er 21 august. Så åssen gikk dt md dg da ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ultralyd time 14. mars og gleder meg masse til å ta en mer grundig titt på den lille. . Er da 19 uker, og lurer på om vi skal vite hva det er :)

Heisann :) Jg skal oxo på oul 14 mars. Vil da være 18+1 :) Nå er dt "bare" en "lang" uke til å vente ;)

hvordan gikk det på oul?

Heisann:) Dt gikk kjempe fint i dag. Fikk ikke se om dt var en gutt eller jente fordi babyen lå md ryggen til :) Ble ellers flyttet 5 dager frem. Så ny termin er 21 august. Så åssen gikk dt md dg da ?

jordmor var ikke særlig hyggelig eller villig til å se etter, men mente det så ut som en gutt. . :) så vi satser på det. . Vurderer bestille privat 3D ultra for å forbedre opplevelsen. . Noen mennesker skulle aldri jobbet med mennesker. . Termin satt til 9.August :) ingen stor forandring der. . Fristelsen ble stor så nå har jeg har handlet inn litt gutte klær :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har me og vore på ul og alt stod bra til med lillegull. =) Lettelse !

Dei såg det ikkje med oss heller om det vert gut eller jente... Jordmor me var til var meget grundig og kjempeflink..=) termin satt til 13 august, akkurat som menstermin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hadd ordinær UL (endelig, jeg telte dager i flere uker!) Og alt så bra ut. Hadde en fantastisk søt og flink jordmor som tok seg god tid. Ble satt litt frem med termin 10. august, og hun kunne flere ganger og fra alle vinkler si at det er en liten jente! :-) Men jeg kommer nok til å gå på 3D også, for det har jeg liksom gjort med de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forrige uke var jeg på UL, og alt så bra ut. Jordmora tok seg god tid og forklarte oss hva vi så på skjermen. Mens terminen min var 06.aug, og ble satt frem til 02.aug. Og det viser seg at vi får ei jente ( Siden jeg er så langt på vei så JM tydelig det på skjermen, og var 99% sikker ) denne gangen her, jippi :) Da har vi en hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig vært på ul. Hadde en kjempekoselig jordmor som tok seg god tid. Hadde også en legestudent med, så alt jordmoren gjorde ble godt forklart :-) Hun bekreftet at vi (sannsynligvis, kan jo aldri være sikker) får en jente. Har gutt fra før. Termin ble satt til 27. august, som stemmer med min egen termin. Nå gleder vi oss til 3D ul etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL 10+4 bare for å bekrefte graviditeten, også var jeg på ordinær UL 18+1 (den 18 mars), og fikk se vår lille skatt :) Skal bestille privat UL om rundt uke 26, for å sjekke at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...