Gå til innhold

Litt redd, og veldig, veldig skuffa


shim

Anbefalte innlegg

Nå er jeg straks ti uker på vei. I går opplevde jeg å få en liten blodflekk på ppiret etter å ha vært på do. Siden det ikke kom mer, så ignorerte jeg det. Men idag har det kommet litt mer blod, skikkelig seigt og 'gammelt', og i tillegg har jeg murringer som minner om menssmerter både i rygg og mage, men det kommer ikke noe mer blod. Har hatt det sånn i 4-5 timer nå.

Skikkelig ekkelt å gå å vente på at blodet skal komme strømmende, for det tror jeg jo at det kommer til å gjøre snart.... :( Noen som har historier der de har opplevd det samme, der det har gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg opplevde dette i uke 8-9 i forrige svangerskap, og det ble til en flott jente som nå snart er 2 år. Håper for din skyld at dette skal gå bra, har hørt både negative og positive utfall av slikt. Krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg opplevde dette i uke 8-9 i forrige svangerskap, og det ble til en flott jente som nå snart er 2 år. Håper for din skyld at dette skal gå bra, har hørt både negative og positive utfall av slikt. Krysser fingrene for deg!!!

 

Takk, det var godt å høre. Må jo bare vente og se, så blir det vel tur til legen imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme i uke 11 i første svangerskap. Brun småspotting i 2-3 dager, men alt gikk bra, og har en liten gutt på 13 mnd nå:) husk at slimhinnene er lettblødelige i svangerskapet, samt at livmora er så bittelita at det er ikke unormalt om morkaka ligger litt foran åpningen før den trekker seg oppover etter hvert. Da blør man også lett. Mensmurringer har jeg hatt i perioder gjennom begge mine svangerskap (er 14 fullgåtte uker med nr 2 i dag). Så det kan gå helt fint! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tanker.

Jeg melder meg ut av bim.no på ubestemt tid, etter at jeg våknet med store blødninger og moderate smerter idag. Svimte av på badet i formiddag.

Alt håp er nok ute nå.

Har legetime i ettermiddag, og regner med at det blir utskrapning i løpet av uken. Mannen min er heldigvis på flyet hjem, og kommer om ett par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda det var veldig leit å høre. Sender deg gode tanker og håper du og mannen tar godt vare på hverandre igjennom dette. Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...