Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Alt er feil, alt har alltid vært feil, alt går galt og har alltid gått galt og vil fortsette å gå galt til alle tider. Ingenting er gøy eller interessant og alle andre er bare slitsomme og dumme og bruker opp oksygen. Jeg liker ingen og de som liker meg later som eller er dumme. Dessuten er de i veien. Bortsett fra maten, den liker meg og jeg liker den. Mat er et vidt begrep. Det viktigste er at den kan tygges. Eller i hvert fall svelges. Dessuten er jeg tjukk og da hjelper det å spise, og har kviser og da hjelper det å spise kebab, godteri, sjokolade og riskrem med rød saus.
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Dette er den typen som går over og kommer igjen neste måned...
Gjest Nerdens'mus Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Huff og huff. Du har min dypeste sympati. Alle komuner burde egentlig ha ubemannede krise spa der man i slike perioder. Kunne dra for litt egenpleie og bortskjemelse og restaurant kvalitet mat dukket opp på trappa. Totalt avskjermet fra alt og alle. Av hensyn til både de som er rammet og alle man kunne møte på.
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Ja, drifting av pms-farmen burde vært et offentlig ansvar.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Burde i det minste fått skattefradrag for denslags.
Studine mevik Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Jeg skjønner ikke vitsen med å bli sånn hver måned, men jeg klarer ikke unngå det. Jeg jobber med et heksebrygg som kurerer denslags. Noen som vil kjøpe
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 Burde i det minste fått skattefradrag for denslags. Eller lov til å slå noen.
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #10 Skrevet 15. januar 2013 Jeg skjønner ikke vitsen med å bli sånn hver måned, men jeg klarer ikke unngå det. Jeg jobber med et heksebrygg som kurerer denslags. Noen som vil kjøpe Det er veldig ubehagelig, for jeg kan jo observere det men jeg kan ikke få det vekk eller beherske det.
Gjest Siklerotte Skrevet 15. januar 2013 #11 Skrevet 15. januar 2013 Jeg tygger piller uten stans, så jeg unngår PMS (tror jeg) og er kanskje av de få heldige som aldri har merket at det har påvirket sinnet mitt (kanskje fordi jeg alltid har et temperament?). Jeg hadde derimot noen veldig slitsomme år i tenårene, så jeg føler at jeg fikk min dose da. Men det å putte noe i munnen er jo ofte en veldig god medisin mot det meste, og du har jo en veldig god unnskyldning til å gjøre det. Ikke alle som har det! Håper sukkeret hjelper på alt det andre.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 15. januar 2013 #12 Skrevet 15. januar 2013 Ikke glem hvordan smatting, pusting og andre kroppslige lyder fra de du bor med blir ekstra høylydt, at å telle til 10 bare gjør deg mer forbanna siden du får 10 sek ekstra til å bygge opp sinnet og hvordan alle sjåfører på veien på magisk vis forandrer seg til gamle grå gubber med kjørehatt som ligger 20 under fartsgrensa og gjør det umulig å kjøre forbi de siden de vingler verre enn faens Vingle-Petter på fylla! Puh... Punktum er oppskrytt og lange setninger er en fryd for øyet!
bIomstre Skrevet 15. januar 2013 #13 Skrevet 15. januar 2013 Alt feil? Nææsj... Et blomsterbord med fontene kan aldri være feil! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38561125&kwUnica=Blomsterbord
Gjest sug lut Skrevet 15. januar 2013 #14 Skrevet 15. januar 2013 Alt feil? Nææsj... Et blomsterbord med fontene kan aldri være feil! http://www.finn.no/f...ca=Blomsterbord HAHAHA jo det kan være voldsomt feil!!!!
☆☆☆ Skrevet 15. januar 2013 #15 Skrevet 15. januar 2013 Alt feil? Nææsj... Et blomsterbord med fontene kan aldri være feil! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38561125&kwUnica=Blomsterbord Restane av eit dødsbo etter at innsamlinga til loppis har vore der?
Iiiiik Skrevet 15. januar 2013 #16 Skrevet 15. januar 2013 Alt feil? Nææsj... Et blomsterbord med fontene kan aldri være feil! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38561125&kwUnica=Blomsterbord Utrolig lekkert! Må få den mest grinete til å trekke på smilebåndet det vel? Jeg er ukjent med PMS-trollet og innbiller meg at heller ikke mine omgivelser kjenner det i særlig grad. Mulig jeg mangler selvinnsikt, men tror ikke det.
Gjest sug lut Skrevet 22. januar 2013 #17 Skrevet 22. januar 2013 Og DER kom endelig avslutninga av denne tråden - det kan umulig være samfunnsmessig forsvarlig at jeg skal ha ei uke sånn helvetes hating hver eneste måned. Men nå skal jeg bli grei, tynn og snill igjen.
soleia Skrevet 22. januar 2013 #18 Skrevet 22. januar 2013 Alt feil? Nææsj... Et blomsterbord med fontene kan aldri være feil! http://www.finn.no/f...ca=Blomsterbord Åh, akkurat slikt bord prøvde eg som barn å overtale mor mi til å kjøpe då eg hadde sett det heime hjå ei gamal dame. Ho var ikkje overivrig akkurat! Men det må då vere svært så populært med fontenebord, sidan dei trur dei kan få 1600 kr for det!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 22. januar 2013 #19 Skrevet 22. januar 2013 Gratuler jeg skal snart utpå. Bare at jeg ikke blir sur. Bare godtesyk
frk Nilsen Skrevet 22. januar 2013 #20 Skrevet 22. januar 2013 Mannen i huset vet 2 dager før jeg får mensen hva som kommer, da starter det. Konemor blir forvandlet til et biskt monster som er klar for å drepe pga den aller minste detalj. Sjokolade og vin demper drapslysten litt
Anne-B. Skrevet 23. januar 2013 #21 Skrevet 23. januar 2013 Tenkte det var trygt like å hovedinnlegget nå? Pms i serviceyrket er bare grusomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå