Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg blir så sur og gretten og utålmodig som fy Er alene med to barn, og har liten mulighet for avlastning. Ene barnet er veldig krevende. Hører aldri etter, klarer ikke å gjøre seg forstått og forstår sjelden oss andre. Har prøvd å søke hjelp flere ganger men aldri blitt tatt seriøst før for litt siden så nå er det ventetid før tiltak settes igang. Dette gjør at barnet er krevende i timesvis ved leggetid, ved matbordet, under dusj/bad osv. Vi klarer aldri å kose oss sammen mere. Jeg er dønn utslitt og har fått et rart søvnmønster. Våkner jeg på natta kan jeg slite med å sovne igjen, så da blir det til at jeg sovner på dagen mens babyen sover og sover bort dagen. Har ingen ork, ingen tålmodighet. Jeg er ingen koselig mamma for tiden Jeg har prøvd så mange ganger å få riktig søvnmønster, men så fort jeg får det til blir det ødelagt igjen av sykdom eller våkennetter. Jeg er så lei Jeg vil ikke være mammaen som sover bort dagen og kjefter og er bare dønn utslitt Anonym poster: 2eb263fad86710793ff29ad4be97c9b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå