Gå til innhold

Er det over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen min siden den måneden jeg fylte 16. Nå er jeg 25. Han er 6 år eldre enn meg. Vi har to tette barn sammen. Fikk minste for 2 år siden og etter det har følelsene mine bare avtatt. Vi har sex, men bare for at jeg føler jeg må for han blir så frustrert om jeg avviser han gang på gang. Før hadde alltid lyst på sex, nå kniper jeg helst bare øynene sammen og venter å det skal gå over.

Har ikke behov for kos eller nærhet med han, koser og klemmer på barna mine og bruker all min energi på dem. Så er det over nå? Føler vi egentlig bare er venner som bor sammen, men jeg blir jo sjalu om han får noe sms eller mld på fb av andre jenter også.

Råd? Har jo ikke lyst å splitte oss pga barna, men om det er det som må til for at vi skal være lykkelige så...

Anonym poster: c06d0aaf65803c5967d281d154deeb67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje dere trenger litt alenetid bare dere to.

Har dere mulighet for å få barnfri en helg og bare reise vekk. Pleie hverandre.

Tror nok at det er noen følelser der inne hos deg fremdeles siden du blir sjalu.

Fortell mannen din hvordan du føler det akkurat nå, men at du gjerne vil finne ut av om det fortsatte er noe der enn bare en vennskapsfølelse.

Jeg følte det sånn for min eks. Vi hadde vært sammen i 4 år, men på sluttene følt jeg ikke noe annet enn vennskap for ham.

Vi hadde heldigvis ikke barn sammen så det var litt lettere og gå.

Lukke til :)

Anonym poster: 01f27f469484da9306a334764d736e23

Skrevet

Lykke til skulle det stå da..... :)

Anonym poster: 01f27f469484da9306a334764d736e23

Skrevet

Hvis du blir sjalu har du nok ennå følelser :)

Vanlig at vi damer får dekket nærhetsbehovet vårt fra barna/babyen, men da er det ennå viktigere å være oppmerksom på at mannen ikke blir forsømt.

Anonym poster: 25f059b90c4d6b5af7077d2e6a42b4c1

Skrevet

Ja, vi har ikke vært alene siden vi fikk barn for 4,5 år siden. En natt hadde vi alene på hotell, men da måtte vi haste hjem tidlig på morgenen for barna hadde blitt syke.. Så kjenner jo at jeg ikke husker hvordan det er å ha alenetid sammen utenfor huset.

HI

Anonym poster: c06d0aaf65803c5967d281d154deeb67

Skrevet

Det KAN kanskje være over, men det kan også godt hende det ikke er det. Vi har hatt det omtrent sånn som du beskriver, og vi fant tilbake til hverandre og har det bedre enn noen gang.

Men har dessverre ingen gode råd, da jeg ikke helt vet hvordan det skjedde her, og det kan nok gjøres på bedre måter enn vi gjorde det. Var masse krangling, separasjon og frem og tilbake før vi kom i mål.

Anonym poster: 509cc8374830e361034e31b33f80e7f8

Skrevet

Samme situasjonen her...møtte ham da jeg var 16, det er 11 år mellom oss da. Har vært sammen i 8 år, vi har to tette barn og minste er snart 6 mnd. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Er så fortvilet! Vi har sklidd milevis fra hverandre :(

Anonym poster: a0c093fddfc6d3ddda92bde72b822523

Skrevet

Det her er som å lese om meg selv! Vi har vært sammen i 10 år, siden vi begge var 15. Jeg mistet følelser og de var borte i 2(!) år! Jeg følte meg så ulykkelig og alene. HELDIGVIS så gikk jeg ikke. Vi fikk hjelp og har det i dag bedre enn noen sinne. I tillegg venter vi nå nr 2 :)

Det jeg mener er at du ikke bør gå før du har prøvd å få hjelp. Det er vanskelig å holde på et forhold som har vart siden ungdomstiden, men hver så snill, PRØV!!

Anonym poster: 849bd971b5e641e264b4d953da3527b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...