Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Ikke helt planlagt kan en si, vi får baby i sept/okt. Altså et helt år uten barnehage. Dermed må vi bruke dagmamma. Hva er vanlig pris på dagmamma? Er det vanlig med dagmamma som faktisk har utdannelse? Anonym poster: d41f8b6e8e485dd0bd3adba08ffefc5a
TPK Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Jeg vet om flere septemberbarn som har fått barnehage, så det kan hende du er heldig
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Jeg vet om flere septemberbarn som har fått barnehage, så det kan hende du er heldig Får håpe det. Var jo ikke planlagt, skulle ikke starte prøvingen før til våren. Men koselig er det jo uansett. Anonym poster: 26c40198f5a124a74c54207b95c0dfd2
Jaffs Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Hva du må betale dagmamma er nok avhenig av hvordan barnehagedekningen er der du bor. Er det mange barnehager og ledige plasser så er nok ikke dagmamma prisene skyhøye men om det er rift om plassene så kan nok en dagmamm fort bli ganske dyrt.. Mange som driver som dagmamma har nok egne barn hjemme og ser på det som en fin måte og finansiere "ulønnet" permisjon.
2,5barn+1engel Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Vår dagmamma her i hemarken tar 2700 i mnd for 4 dager pr uke og 3300 pr mnd for fulle uker.. Hun få ikke støtte fra staten, men jobber hvitt og skatter.. Men derfor så får vi kontantstøtte.. Alt er inkl i prisen utenom bleier..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Jeg tok 5000 per barn fulltid, inkludert var bleier, brødmat, melk/yoghurt/frukt og varmlunsj hver fredag Men du må da ikke bekymre deg nå alt?? Er jo nesten 2 år til det blir aktuellt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå