Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Det lurer jeg på i dag. Jeg har begynt å pusse opp på soverommet nå, og har kastet ut en del unødvendige møbler (Hyller, lite bord osv). Nå har vi kun seng, garderobeskap og en kommode igjen som vi skal ha der. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha det veldig enkelt og "rent" eller om jeg vill fylle opp litt å gjøre det "lunere". Kan ikke dere legge ut bilder av deres eget soverom eller link til hva dere syns er finest? Jeg er åpen for alle forskjellige interiørstiler og farger, og har ikke helt bestemt meg for det enda heller. Soverommet her er ca 20 kvm og firkantet med ett vindu. Anonym poster: f8c7155555642e56c130c4ed0c85589e
Ennai Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Bilder av soverommet mitt får du nok ikke, men kan fortelle hva vi har der;-) Seng og nattbord på hver side selvfølgelig. To stooore ulike klesskap(et til meg og et til mannebeinet) samt en kommode som inneholder klærne til guttungen. Vi har også sprinkelsenga sammenslått stående der til lagring av mangel på annen plass å ha den:-p Og sist men ikke minst: ei bokhylle med alle DVD-filmene våre, også av plassmangel på stuen:-p Og bare så det er nevnt, vi skal forhåpentligvis flytte i løpet av sommeren bl.a på grunn av plassmangel her vi bor nå.. For å kunne ha det fint på stua må vi bruke soverommet som lagringsplass:-p (derfor ingen bilder fra meg ;-)
Marjoriee Dawes Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Tja, vi har skap, seng, kommode og diger bokhylle som skal UT. Den byttes ut med en liten sovesofa og noe å ha på veggen, så har vi enda litt mere gjesteplass. Garderobeskapet vårt står helt inntil den ene veggen, så sofaen blir kant i kant med veggen og garderoben! Gidder ikke å legge ut bilde, men fargene det går mest i er lilla og grå med hvite detaljer. Veggen er også i en varm gråbrun farge.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 sengen min, sprinkelsengen til lillemann, 2 små tepper på gulvet, en skinnstol typ stressless inni ene hjørnet, et lite nattbord med speil over. enkelt og koselig. den ene veggen er kun klesskap. Anonym poster: 87a8d71a6010eb316e6f0af36dd57552
stratosku Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Vi har ei dobbelseng, 2 sprinkelsenger og 2 nattbord. Vi har det helt enkelt, med ei stor lampe over senga, et bilde på veggen, ei matte på gulvet og litt pynt i vinduet. Har 3 lyse og en mørk vegg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Seng, to nattbord, liten sølvkommode, liten flatscreen og get boks. Høy tre kommode, skjenk, svart ovn, kjærestebenk, bilder, speil og barneseng Anonym poster: 27db2f75abb93cb5c9f6cf5740a72ce7
stratosku Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Vi har ei dobbelseng, 2 sprinkelsenger og 2 nattbord. Vi har det helt enkelt, med ei stor lampe over senga, et bilde på veggen, ei matte på gulvet og litt pynt i vinduet. Har 3 lyse og en mørk vegg.
GlemMegEi Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 1 stort skap med 6 dører,en reol med bøker,en sprinkelseng og datbenk/bord og en dobbeltseng.
Rediken Skrevet 15. januar 2013 #10 Skrevet 15. januar 2013 Himmelseng, barneseng, ett nattbord og ett bilde. Skal snart flytte og da planlegger jeg litt flere møbler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå